2019-07-09, 15:13
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Nej det är absolut inte svårt för mig men jag har frågat dig flera ggr hur du tycker det skulle se ut med en lösning som tillåter det ASAP gjorde (det är ju det tråden handlar om trotts allt). Men du är ju uppenbarligen förståndshandikappad.

Jag tycker det skulle se bra ut. Jätte bra. Jag är trött på att folk som trakasserar andra, förpestar andra människors vardag ska få härja runt utan konsekvenser. Nu fick de konsekvenser för sitt aggressiva och hotfulla beteende. Om man beter sig som en idiot mot någon så får man räkna med att personen är en idiot tillbaka. Dessa killar är ett gäng idioter, som jag tidigare skrivit är de säkert samma skitskallar som springer runt och ofredar tjejer på stan, det är samma pack fast med nya brottsoffer, därav nya konsekvenser.

Släpp rapparen för helvete, jävla vänsterfeministsverige.
Citera
2019-07-09, 15:19
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Jag tycker det skulle se bra ut. Jätte bra. Jag är trött på att folk som trakasserar andra, förpestar andra människors vardag ska få härja runt utan konsekvenser. Nu fick de konsekvenser för sitt aggressiva och hotfulla beteende. Om man beter sig som en idiot mot någon så får man räkna med att personen är en idiot tillbaka. Dessa killar är ett gäng idioter, som jag tidigare skrivit är de säkert samma skitskallar som springer runt och ofredar tjejer på stan, det är samma pack fast med nya brottsoffer, därav nya konsekvenser.

Så, när du åker på däng, för att någon tycker att du beter dig hotfullt och aggressivt, så tar du stryket som em "man" och går hem sedan? För det är väl den som slår som bestämmer vem som skall ha stryk, eller hur?
Citera
2019-07-09, 15:22
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaigeOwens
Goda nyheter i samband med detta,!

Rapparen Tyler har nu lovat att han aldrig kommer till Sverige

ASAP rocky utgår jag från också håller sig borta

Ja så jävla gött! Verkligen något att fira. Helst skulle man vilja ha det skriftligen.(På papper, med underskrift)
Och allra helst påskrivet av varenda jävla pekneger som ”pratar i takt”.

Någon som vet med vilka restriktioner peknegern sitter inlåst?
Vill gärna skick hånfull post och liva upp lite inne i cellen hans.
Citera
2019-07-09, 15:26
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Så, när du åker på däng, för att någon tycker att du beter dig hotfullt och aggressivt, så tar du stryket som em "man" och går hem sedan? För det är väl den som slår som bestämmer vem som skall ha stryk, eller hur?

Om jag på fyllan skulle gå runt och hota folk, trakassera folk, ge mig på folk, tafsa på tjejer och någon sedan slår ner mig så jag vaknar upp i en sjukhusbädd dagen efter. NEJ jag skulle inte anmäla, jag skulle skämmas över mitt skamliga beteende och försöka undvika att det sker igen.

Att slå någon för att denne är verbal är inget jag supportar, för att den säger något elakt mot en. MEN om man hotar med stryk och agerar våldsamt, då får man skylla sig själv. Åker man på däng så får man skylla sig själv och då ska inte brottsoffret ställas till svars, viket är rapparen.

När man bedömer sånt rättsligt så får man alltid göra en värdering. Varken ni eller jag var med när det skedde, vi har inte tillräcklig info. Men utefter det jag sett, och utefter vilka det var som betedde sig så pass illa från början, så anser jag att rapparen borde gå fri. Han ska inte häktas i alla fall!
Det måste finnas ett betydligt större utrymme för våld i självförsvarssituationer än vad som finns idag med rådande lagstftning.

Mer Texas år folket.
Citera
2019-07-09, 15:32
Medlem
Fler rappare sluter upp bakom ASAP Rocky – Tyler the Creator nobbar Sverige.

https://www.svt.se/kultur/fler-rappare-sluter-upp-bakom-asap-rocky-tyler-the-creator-nobbar-sverige-for-alltid?fbclid=IwAR2KTc CmOu49mLammDgmGYyudPaXTngzzYGb4NEkS-Bd6qJQldGK0SA182E
Citera
2019-07-09, 15:36
Medlem
OtherBarrys avatar
Någon som vet om även den hörlurssvingande afghanen är misstänkt för brott?

Är av yttersta vikt att denne blir lagförd då det minskar chansen för PuT/medborgarskap.
Citera
2019-07-09, 15:42
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leck.mich.am.arsch
Fler rappare sluter upp bakom ASAP Rocky – Tyler the Creator nobbar Sverige.

https://www.svt.se/kultur/fler-rappare-sluter-upp-bakom-asap-rocky-tyler-the-creator-nobbar-sverige-for-alltid?fbclid=IwAR2KTc CmOu49mLammDgmGYyudPaXTngzzYGb4NEkS-Bd6qJQldGK0SA182E

Det är naturligt. Tycker att hela nationen borde göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av OtherBarry

Är av yttersta vikt att denne blir lagförd då det minskar chansen för PuT/medborgarskap.

Det borde de vara. Sedan kanske det inte vore en dum grej att kolla upp om dessa killar varit och tafsat runt på brudar senaste tiden. Känns inte helt omöjligt att dessa hittat på lite allt möjligt ute i det svenska samhället den senaste tiden.
Senast redigerad av kungarolf 2019-07-09 kl. 15:46.
Citera
2019-07-09, 15:47
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:

Klokt och rätt!

Man noterar med ”förtjusning” hur batikhäxorna rangordnar sina skötebarn.
Afghanska barn mellan 25-45 år är orörbara.
Inte ens att det är en afrikan kan få honom ur ”finkan” för att han har blivit anfallen av en Afghan.
Afghaner är orörbara pga batikhäxorna.
Sverige, det enda landet i världen som låter en afghanhanne få kosta 1 miljon om året för att batikhäxorna skall få knulla.
Sverige, en stor djävla bordell åt batikhäxorna för skattemedel.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2019-07-09, 15:57
Medlem
Citat:
Sedan kanske det inte vore en dum grej att kolla upp om dessa killar varit och tafsat runt på brudar senaste tiden. Känns inte helt omöjligt att dessa hittat på lite allt möjligt ute i det svenska samhället den senaste tiden.

Du får naturligtvis ursäkta, såklart. Men jag tror inte att Asap och liknande musiker behöver anstränga sig speciellt mycket för att få snygga promiskuösa brudar i säng. Har hobbymässigt rört mig mycket i musikkretsar bland musiker som inte ens når till Asaps anklar, och kan säga att svenska brudar älskar negrer och allehanda konstiga typer, så fort de står på en scen och spelar.

Jag tror att dessa musiker (gillar inte personligen deras musik) får mer fitta än de orkar sätta på. Jag kan ha fel men jag tror att det är så. Det lilla jag sett iaf.
Senast redigerad av leck.mich.am.arsch 2019-07-09 kl. 15:59.
Citera
2019-07-09, 15:57
Medlem
Citat:

Ställde samma fråga en bit tillbaka i tråden, men har inte sett någon information angående detta.

Eftersom den stjärtklappande hörlursvandalen är uppenbart narkotikapåverkad föreligger väl ringa narkotikabrott åtminstone. Sedan kan man väl anse att åtal bör väckas rörande sexuellt ofredande om någon av flickorna vill anmäla samt misshandel(Ringa? Blodvite uppstår ju hos den store och folk har ju fällts för ringa misshandel för att ha utdelat en lavett liksom och afghanen piskar ju på flertalet ggr så...), men det skulle väl strida mot sunt förnuft och därför otänkbart i det här landet!
Citera
2019-07-09, 15:59
Medlem
Citat:

Kung Rolf vill ha hämnd. En stat måste grundas på rättvisa. För alla. Kung Rolf vill att ett gäng utlänningar ska kunna misshandla en invandrare ostraffat. Låter som hämnd.

Killen provocerade fram stryk, men inte gängmisshandel
Citera
2019-07-09, 16:02
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leck.mich.am.arsch
Du får naturligtvis ursäkta, såklart. Men jag tror inte att Asap och liknande musiker behöver anstränga sig speciellt mycket för att få snygga promiskuösa brudar i säng. Har hobbymässigt rört mig mycket i musikkretsar bland musiker som inte ens når till Asaps anklar, och kan säga att svenska brudar älskar negrer och allehanda konstiga typer, så fort de står på en scen och spelar.

Jag tror att dessa musiker (gillar inte personligen deras musik) får mer fitta än de orkar sätta på. Jag kan ha fel men jag tror att det är så. Det lilla jag sett iaf.

Jag syftade på förövarna, afghanerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in