2006-03-06, 16:07
Administrator
admins avatar
Vi håller just nu på och bygger en ny design för forumet. Om ni tycker något verkar konstigt (stora bokstäver på vissa ställen, och att saker inte riktigt ser ut som de borde) så är allt i sin ordning.
Vi testar en del saker och vissa saker måste testas publikt.
Bara så ni vet vad som händer.

admin
2006-03-06, 16:21
Bannlyst
okej det låter ju väldigt trevligt! Är det några större förändringar som väntar?
2006-03-06, 16:26
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedhead
okej det låter ju väldigt trevligt! Är det några större förändringar som väntar?

Jaa, det är grafiskt rätt stora skillnader.
Den största svårigheten har dock varit användarvänligheten, och där har vi valt att inte kompromissa. Den nuvarande DDR-designen kan av vissa uppfattas som något tråkig, men den fungerar och är vilsam för ögonen vilket för oss varit viktig.

admin
2006-03-06, 16:32
Medlem
micaeles avatar
Så alla mystiskheter som dyker upp lite då och då (t.ex. Database Error väldigt ofta, sökväntan på ologiska tider) är kopplade till det ni håller på med?
Bra att veta, så behöver man inte posta om det eller gå bärsärk när det inte fungerar.
2006-03-06, 16:36
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Det blir säkert bra, men min konservativa ådra kommer att gråta en skvätt.
2006-03-06, 16:42
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Så alla mystiskheter som dyker upp lite då och då (t.ex. Database Error väldigt ofta, sökväntan på ologiska tider) är kopplade till det ni håller på med?
Bra att veta, så behöver man inte posta om det eller gå bärsärk när det inte fungerar.

tyvärr inte.
databas-strulet är ett separat problem som vi förhoppningsvis hittat en lösning på nu. så fortsätt uppmärksamma oss om något inte funkar.

admin
2006-03-06, 16:53
Bannlyst
Databas-strulet dyker inte lika ofta som förut, dvs. innan OS-bytet, och det räcker med att refresha sidan när det händer.
2006-03-06, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Den största svårigheten har dock varit användarvänligheten, och där har vi valt att inte kompromissa. Den nuvarande DDR-designen kan av vissa uppfattas som något tråkig, men den fungerar och är vilsam för ögonen vilket för oss varit viktig.

admin

Okej, låter roligt När blir det klart då?
2006-03-06, 17:49
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin

admin

Det skulle möjligen inte kunna vara så att det som efterfrågades för nåt år sen eller när det nu kan ha varit, att man själv kan ställa in färg, typsnitt m.m. är på gång också?
DET hade uppskattats!
Visst, den gråa färgen är vilsam och så, men lite tråkig i längden...
2006-03-06, 17:58
Medlem
Lutass avatar
Usch. Såna här förändringar gillar jag inte. Blir det pannkaka av alltihop så blir jag vansinnig!
2006-03-06, 19:00
Medlem
Tacoritzs avatar
KONTROLLPANEL CHAT REGLER
mm ser inte särskilt snyggt ut tycker jag :/
Men ni får säkert till det till slut.
2006-03-07, 09:01
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutas
Usch. Såna här förändringar gillar jag inte. Blir det pannkaka av alltihop så blir jag vansinnig!

vi kan starta en grupp för konservativa FB-fanatiker om du vill Lutas. jag är ingen sucker för förändringar när det gäller saker som jag vant mig vid. hoppas det inte blir sådär jävla grötigt som AoTV med en massa runda grejer. nej snyggt, stilrent och kvadratiskt ska det vara!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in