Citat:
Ursprungligen postat av Boogie-ad
Självklart äter jag med kniv och gaffel på taldrik om det inte enbart är en hamburgare, ingen servett under hakan dock.
Sen att du käkar som ett mongo när du är bortbjuden var ju lite ironiskt, men det är klart att är man lika intelligent dom clownen mcdonald så hänger man ju inte med i svängarna
Såg nu att du bodde norr om Piteå. Då förstår jag att du argumenterar för kniv&gaffel-ätande.
McD fick stänga 2 restauranger uppe i norr för 10(?) år sen (Umeå och Luleå?) pga att man inte hade kniv och gaffel att tillgå. Så dom gick till MAX och Frasses istället.
Men nu när dom åter öppnade restaurangerna där uppe så skrev man att man nu lagt till kniv och gaffel i sortimentet.
Men jag kan förstå att man inte vill äta med händerna när man slaktat renar hela dagarna.
Och åter igen, man är hyffsat korkad om man tror att vi käkar som mongon även när vi är bortbjudna. Man anpasssar ätande med tanke på omgivningen. Tror inte alla som äter på Nobel-festen äter på samma sätt och har samma klädsel på sig när dom äter hemma.
Käkar du fikabröd med kniv och gaffel?