Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-18, 02:01
Medlem
Jofs avatar
Brottsbilen är nu registrerad på farmor i Kungsberga, Färingsö. Grattis! 250 hk.
Enl. uppgifter från:
https://stoppa-pedofilerna.nu/robin-hjerth-drog-in-10-arig-flicka-i-bil/

Undrar vilken anstalt han sitter på. Kanske nån som har program för sexmissbrukare.
Citera
2020-04-21, 11:43
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Brottsbilen är nu registrerad på farmor i Kungsberga, Färingsö. Grattis! 250 hk.
Enl. uppgifter från:
https://stoppa-pedofilerna.nu/robin-hjerth-drog-in-10-arig-flicka-i-bil/

Undrar vilken anstalt han sitter på. Kanske nån som har program för sexmissbrukare.

Mitt fetade.

Vad skulle det kunna finnas för anledningar till att man reggar bilen på farmor? Tror ni familjen försöker få skyddade identiteter?
Citera
2020-04-29, 16:43
Citat:
Ursprungligen postat av BeataVonYxkull
Mitt fetade.

Vad skulle det kunna finnas för anledningar till att man reggar bilen på farmor? Tror ni familjen försöker få skyddade identiteter?
Säkert.
De går inte längre att söka efter på tex ratsit.
Men att bilen inte är föbrukad, att de har mage att åka runt med den!? Stackars flickan med familj.
Det är skandal. Så hemskt.
Vart sitter han? Någon som vet?
Citera
2020-05-05, 01:15
Medlem
Vet inte heller var han sitter men tycker definitivt vi ska ha en tråd om honom att följa framöver. Han är ju sjuk och inget fängelse botar den sjukdomen. Det kommer bli som med Engla och sen kommer alla säga "Varför släpptes killen ut utan behandling?" Ett riktigt svin är han och jag vet inte vad jag kommer göra om jag möter honom på ön.
Citera
2020-06-21, 20:25
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Hur går det med det här svinet?
Ingen som vet var han sitter?

När pissråttan Robin Säbb-Hjerth blev dömd räknade ju några herrar i Facebookgrupperna ut att han kommer att komma ut nu framåt slutet av sommaren/i höst. När man drog av tiden han suttit anhållen och häktad och så.

Jag menar att det ligger i allmänhetens intresse (i synnerhet mälaröbornas!) att veta var den här horungen kommer att befinna sig och NÄR han blir frisläppt.

Nästa offer har sannolikt inte samma tur som flickan som lyckades fly.
Citera
2020-06-26, 09:52
Medlem
NIrrOXs avatar
Hörde ett rykte idag. En kompis kollega, påstår sig sett Robin jobba på CK(Gamla Statoil) igen... Idag 26/6-20
Citera
2020-06-26, 14:06
Medlem
Anklyofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NIrrOX
Hörde ett rykte idag. En kompis kollega, påstår sig sett Robin jobba på CK(Gamla Statoil) igen... Idag 26/6-20

Det säger ju sig självt att det inte stämmer. Det jobbar en kille där som är väldigt lik Robin, flera har tagit fel på dem förut.
Citera
2020-07-01, 13:26
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NIrrOX

Nä..

För det första sitter väl ändå Robin fortfarande inlåst.

För det andra vet vi sedan tidigare att det finns någon stackars grabbsate på Circle K som vid flera tillfällen har blandats ihop med Robin Säbb-Hjerth.

För det tredje är det, även om han nu vore utsläppt, inte sannolikt att Robin Säbb-Hjerth får komma tillbaka och jobba på Circle K efter det han dömts för.
Citera
2020-07-01, 14:42
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Jag sammanfattar:

- Robin Säbb-Hjerth begick brottet den 26/6 2019 (det står fortfarande fel datum i trådstarten)

- Han anhölls den 19/7 2019

- Han häktades den 21/7 2019

- Den 18/11 2019 släpptes domen, han fick påföljden fängelse i 2 år och 4 månader

Går det att på något sätt få reda på VAR han sitter?

Går det att på något sätt få reda på NÄR han kommer ut?

Från straffet på 2 år och 4 månader skall ju då den långa häktningstiden dras av, samt säkert en och annan åldersrabatt. Alltså är han sannolikt ute mycket snart!
Citera
2020-08-22, 20:13
Citat:
Ursprungligen postat av BeataVonYxkull
Jag sammanfattar:

- Robin Säbb-Hjerth begick brottet den 26/6 2019 (det står fortfarande fel datum i trådstarten)

- Han anhölls den 19/7 2019

- Han häktades den 21/7 2019

- Den 18/11 2019 släpptes domen, han fick påföljden fängelse i 2 år och 4 månader

Går det att på något sätt få reda på VAR han sitter?

Går det att på något sätt få reda på NÄR han kommer ut?

Från straffet på 2 år och 4 månader skall ju då den långa häktningstiden dras av, samt säkert en och annan åldersrabatt. Alltså är han sannolikt ute mycket snart!
Har du någon ny info gällande Robin?
Citera
2020-09-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har du någon ny info gällande Robin?
Det enda jag vet är att familjen bor kvar i Kungsberga på Färingsö och att Robin troligen kommer ut vid jul.
Citera
2020-09-05, 03:28
Citat:
Ursprungligen postat av Powerpunani
Det enda jag vet är att familjen bor kvar i Kungsberga på Färingsö och att Robin troligen kommer ut vid jul.
Vet du vart han sitter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in