2019-10-14, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra
Jag läste i någon tidning att han sagt att HON våldtagit honom... Dock tror jag inte på det. Lätt att säga eftersom hon inte kan säga emot nu

Hon har precis som de flesta övriga kvinnor som "hjälper" manliga "flyktingar", ställt krav och fått betalt med sexuella tjänster. Säkert en hel del utpressening med i spelet också. Dessa kvinnor gör det för sex. De får mycket sex och de har många partners.

ÄVen yngre batikhäxor åker gärna ner till läger i Frankrike och direkt till Afrika som "Hjälparbtare" och där har sex i tälten för fullt. Det är väldokumenterat.

Alla dessa hjälpinsatser handlar alltid nästan alltid om sex. Det är själva kärnan med "Hjälparbetet".
Citera
2019-10-14, 19:20
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Hon har precis som de flesta övriga kvinnor som "hjälper" manliga "flyktingar", ställt krav och fått betalt med sexuella tjänster. Säkert en hel del utpressening med i spelet också. Dessa kvinnor gör det för sex. De får mycket sex och de har många partners.

ÄVen yngre batikhäxor åker gärna ner till läger i Frankrike och direkt till Afrika som "Hjälparbtare" och där har sex i tälten för fullt. Det är väldokumenterat.

Alla dessa hjälpinsatser handlar alltid nästan alltid om sex. Det är själva kärnan med "Hjälparbetet".

Ja det ger LÄKARE UTAN GRÄNSER en helt ny innebörd
Citera
2019-10-14, 19:27
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Okej. Oavsett om det var Ahmad eller inte visar det ju att relationen mellan en del av kvinnorna och de unga männen är osund. Att spela med och acceptera migrantmännens uppfattning att flickor i Sverige är något slags villebråd som kan spanas in (och kanske mer) är också fruktansvärt oansvarigt.
Det är korrekt att det är fruktansvärt osunt och helt oförståeligt. Är väl ungefär så det börjar när män väljer ut våldtäktsoffer?

Att agera företrädare för ensamkommande i Sverige innebär bland annat att få de unga att inse rätt och fel samt kulturella skillnader. Det känns som BO misslyckats i sin strävan att hjälpa dessa ekb
Citera
2019-10-14, 19:30
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates

Detta är väldigt nytt för mig. Kan du inte dela med dig eftersom du skriver att det är väldokumenterat så hör av dig var det finns dokumenterat så jag kan läsa?
Citera
2019-10-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Detta är väldigt nytt för mig. Kan du inte dela med dig eftersom du skriver att det är väldokumenterat så hör av dig var det finns dokumenterat så jag kan läsa?

Finns hur mycket som helst. Google är din vän. Här har du ett exempel av många.
https://www.thesun.co.uk/news/1837590/british-women-are-travelling-to-the-calais-jungle-to-have-sex-with-migrants-and-some-have-multiple-p artners-in-a-day/

Alla dessa "läkare utan gränser" knullar som fan också i Afrika. Både män och kvinnor, men mest kvinnliga läkare får negerkuk i hyddorna.
Citera
2019-10-14, 20:51
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra
Jag läste i någon tidning att han sagt att HON våldtagit honom... Dock tror jag inte på det. Lätt att säga eftersom hon inte kan säga emot nu
Ahmed sa otroligt mycket saker under det virriga förhöret. Bland annat att han kände sig fyskt hotad av henne - alltså en mycket vältränad 26 årig man var rädd att få smörj av en 69årig kvinna! I nästa ögonblick visste han inte vem Ingrid var, och sedan sa han att han kastat namngivna journalister och politiker framför tåget. Man skall inte bry sig om vad Ahmed äger!
Citera
2019-10-14, 21:23
Medlem
"Lärare utan gränser".

Horan dog alltså med aghansperma i analen, enligt rättsläkaren.

Knullade han henne innan eller efter döden tro? Nekrofil?
Citera
2019-10-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huopa
Har ett antal bekanta som tagit sig an afghanska unga män. Har aldrig sett något som tytt på att de inlett någon sexuell relation, däremot blir det jättemärkliga arrangemang. Männen ses som de biologiska barnens äldre bröder och kvinnorna blir snabbt helt absorberade av sitt uppdrag. De börjar leva för det. ”Nu lever jag för [mannens/pojkens namn].” Jag är inte säker på om detta var vad politiker och myndigheter såg framför sig. Om en stor grupp människor börjar leva för en sak kommer några också dö, tyvärr.
Ja, det är väl ungefär den bilden man får i det här fallet också när man läser FUP:en. Att hon blivit helt absorberad. Jag har svårt att känna någon större sympati för Ingrid själv, men hennes barn tycker man ju otroligt synd om. De har uppenbarligen förstått att något varit väldigt fel och försökt få henne att trappa ned engagemanget.
Citera
2019-10-15, 01:05
Medlem
myndighetsålder enligt Sharia, muslimernas heliga skrift.

Barndomen upphör när barnet kommer in i puberteten och är psykisk mogen.

Exempelvis i Iran: Enligt civillagen artikel 1210 uppnår flickor puberteten vid
nio års ålder och pojkar vid femton års ålder.

De allra flesta muslimska länder har en myndighetsålder på 15 år för pojkar.

Så kommer de hit och är baaaarn fram till 21 år och bor i familjehem.

Varför är det inga muslimska familjer eller moskeer som talar ut om enamkommande offentligt? För de skäms över att en muslimsk man över 15 år lipar i media och säger att de är baaaarn. De vill inte ha med en sådan svag individ att göra med. Hederskulturen…..

Det är islamafobi att inte respektera deras 15 åriga myndighetsålder i sverige tycker jag. Så från 15 års ålder kan de försörja sig själva.

så en 20 årig man som har sex med en 70 tant har inget med mord och hederwskultur att göra alls.
Citera
2019-10-15, 01:07
Medlem
tycker det är fruktansvärt osmakligt mot både offer och anhöriga stt göra ett mord till en smaskig sex affär
Citera
2019-10-15, 01:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av undrarson
tycker det är fruktansvärt osmakligt mot både offer och anhöriga stt göra ett mord till en smaskig sex affär
Vad anser du att det är då????
Citera
2019-10-15, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Vad anser du att det är då????

JA.

Han är uppväxt i Iran med två en familj som har uppehållstillstånd. I iran har afghaner rätt till sjukvård och utbildning.

Han kom hit pga "problem" i hemlandet enligt hans blogg. Så inga av hans syskon kom till sverige bara han.

myndighetsålder enligt Sharia, muslimernas heliga skrift.

Barndomen upphör när barnet kommer in i puberteten och är psykisk mogen.

Exempelvis i Iran: Enligt civillagen artikel 1210 uppnår flickor puberteten vid
nio års ålder och pojkar vid femton års ålder.

De allra flesta muslimska länder har en myndighetsålder på 15 år för pojkar.

Så kommer de hit och är baaaarn fram till 21 år och bor i familjehem.

Varför är det inga muslimska familjer eller moskeer som talar ut om enamkommande offentligt? För de skäms över att en muslimsk man över 15 år lipar i media och säger att de är baaaarn. De vill inte ha med en sådan svag individ att göra med. Hederskulturen…..

så vi har en "man" på 20 år som mördat en kvinna och skyller på att han känner sig utnyttjad.

Han har varit "vuxen" sedan 15 års ålder och inte ens i sverige går det att utrota hederskulturen som han är uppväxt med och han är muslim och skriver på sin blogg att i sverige måste muslimer lyssna på kvinnan..

Han ljuger för att få mildare straff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in