2019-06-25, 22:06
Medlem
CudLifes avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EWKR8K/realityprofil-haktad--misstankt-for-grov-narkotikasmuggling

Har inte hittat någon tråd om detta när jag har sökt om det finns får ni gärna peka mig åt rätt håll.

Vem kan det röra sig om? Någon som vet?

Känns ju spontant som att det inte är höga odds på Paradise Hotel eller Ex on the beach.

Vore även intressant att veta vad det är som har smugglats.
Citera
2019-06-25, 22:21
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag citerar ur artikeln:

Citat:
Den kvinnliga realityprofilen misstänks för tre fall av grov narkotikasmuggling, som enligt Tingsrättens handlingar ska ha inträffat mellan 1 maj och 6 juni i år.

Enligt uppgifter till Nöjesbladet greps den kvinnliga realityprofilen i samband med en polisrazzia.

Kvinnan som är i 30-årsåldern är bosatt i Västsverige och har varit med i en av landets mest populära dokusåpor.
Citera
2019-06-25, 22:24
Medlem
franges avatar
Problemet med Aftonträckets "realityprofilen" och "har varit med i en av landets mest populära dokusåpor" så kan det lika gärna innebära någon som var med i typ "Baren" -06 och åkte ut första veckan, eller nåt liknande.
Citera
2019-06-25, 22:28
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Problemet med Aftonträckets "realityprofilen" och "har varit med i en av landets mest populära dokusåpor" så kan det lika gärna innebära någon som var med i typ "Baren" -06 och åkte ut första veckan, eller nåt liknande.

Exakt. Dessutom har och varannan av deltagare i såna program narkotikarelaterade problem och/eller är halvkriminella. Så det är svårt att peka ut någon på så vaga detaljer.
Citera
2019-06-26, 00:33
Medlem
Fick följande information skickad till mig via PM från en användare som önskar att vara anonym.

Citat:
Ursprungligen postat av PM
hej har info till tråden ”realityprofil häktad” som du kan posta, vill va anonym

28 åriga Angelica gillholm från Torslanda i Gbg gäller det, hon va med i pH 2017. Beställde hem droger till sin systers adress (som va ovetandes). Cannabis i större mängd.
Systern och familj har fått utstå massa problem pga de och annat som hänt henne. Bara att googla

Instagram
https://instagram.com/angelicagillholm?igshid=wazq7duckyqc

PS de här är inte mitt riktiga konto men vill gärna bidra. Tack
Citera
2019-06-26, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Fick följande information skickad till mig via PM från en användare som önskar att vara anonym.
Vilka mängder rör de sig om? 10-20g eller kilon++?? Nån som vet?
Citera
2019-06-26, 00:41
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Vilka mängder rör de sig om? 10-20g eller kilon++?? Nån som vet?
Bör vara någorlunda stora mängder i och med attt hon är misstänkt för tre fall av grov narkotikasmuggling. Men hur mycket det behövs för att räknas som grovt är olika beroende på vilken drog.
Citera
2019-06-26, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Bör vara någorlunda stora mängder i och med attt hon är misstänkt för tre fall av grov narkotikasmuggling. Men hur mycket det behövs för att räknas som grovt är olika beroende på vilken drog.

Är det äzi/zutt så är det 5 kassar upp för grovt narkotikabrott.
Citera
2019-06-26, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Stog väl att det bara var cannabis vid 3 tillfällen, men om dom menar att det är grovt vid alla 3 tillfällen eller sammanlagt vet man ju aldrig med dessa jävla tidningars vridning och vändning. Stod för nått år sen att jag själv blev tagen för grovt narkotikabrott och försäljning, men åkte dit på 2 ringa istället 😬
Citera
2019-06-26, 13:12
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2019-06-26, 13:16
Medlem
Med tanke på pojkvännens br är det väl ingen direkt skräll
Citera
2019-06-26, 13:32
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Är det äzi/zutt så är det 5 kassar upp för grovt narkotikabrott.

Fast nu är det grov narkotikasmuggling hon är häktad för. Bör vara en mindre mängd än 5kg då antar jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in