Citat:
Ursprungligen postat av
Goteborgdirekt1994
De som dömer andra i efterhand är oftast de som aldrig skulle våga göra något själva. De hade ju inte lång tid på sig att planera och sen all stress på det då kan det sluta så här.
Hade för övrigt varit intressant att veta om bevisningen hade hållit i svensk TR och HR. Ja jag tänker på Mariehäll bland annat.....
Din inlevelse med mördargänget är rörande, men det finns verkligen inte något som påminner om mod i det här dådet. Så vitt vi vet var det ett bakhåll, en fälla med en dansk artist som lockbete.
Oerhört amatörmässigt genomförd skjutning från början till slut.