2019-06-22, 20:20
Medlem
Jag vet, kan låta väldigt töntigt men.. Gjorde slut med mitt ex för ca två år sedan, har i princip kommit över henne MEN, den senaste veckan drömmer jag om henne, på natten och om jag tar en middagslur, spelar ingen roll. Inga roliga drömmar direkt, utan mardrömmar light om man säger så, oerhört svårt att förklara. En typisk dröm är att mitt ex står och håller om sin nya kille, kysser honom osv medans de ser på mig och hånflinar och skrattar tills jag vaknar och känner ångest.
Känns så oerhört märkligt eftersom jag inte har kontakt med henne sedan ett år tillbaka och tänker inte ett skvatt på henne på dagarna när jag är vaken.. Känns bara som att dessa drömmar blir sjukare dag för dag..
Citera
2019-06-22, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Jag vet, kan låta väldigt töntigt men.. Gjorde slut med mitt ex för ca två år sedan, har i princip kommit över henne MEN, den senaste veckan drömmer jag om henne, på natten och om jag tar en middagslur, spelar ingen roll. Inga roliga drömmar direkt, utan mardrömmar light om man säger så, oerhört svårt att förklara. En typisk dröm är att mitt ex står och håller om sin nya kille, kysser honom osv medans de ser på mig och hånflinar och skrattar tills jag vaknar och känner ångest.
Känns så oerhört märkligt eftersom jag inte har kontakt med henne sedan ett år tillbaka och tänker inte ett skvatt på henne på dagarna när jag är vaken.. Känns bara som att dessa drömmar blir sjukare dag för dag..

Vad är det som är märkligt egentligen?

Du har väl inga bra erfarenheter av tjejer.
Citera
2019-06-22, 20:51
Medlem
Du är lite deprimerad och vill ha kärlek, ut och hitta en ny tjej nu.
Citera
2019-06-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Vad är det som är märkligt egentligen?

Du har väl inga bra erfarenheter av tjejer.

Nej, det har du så rätt i..

Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Du är lite deprimerad och vill ha kärlek, ut och hitta en ny tjej nu.

Lättare sagt än gjort, har en som jag träffar nu, och haft några efter henne men bara brudar från dejtingsidor, suck.. Inga flickvänsmaterial direkt.
Citera
2019-06-22, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Nej, det har du så rätt i..

Jag tycker du bör jobba på att ha lite mer pondus.

Det är inte första gången jag ser att du börjar med liknande "Jag vet, kan låta väldigt töntigt men.."
Var lite mer självsäker och tvivla inte så extremt på dig själv som du gör.
Du måste vara dig själv om någon ska gilla dig, och de ser ifall du är fejk.

Lär dig att ta fram dig själv och respektera den personen,
Citera
2019-06-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Jag tycker du bör jobba på att ha lite mer pondus.

Det är inte första gången jag ser att du börjar med liknande "Jag vet, kan låta väldigt töntigt men.."
Var lite mer självsäker och tvivla inte så extremt på dig själv som du gör.
Du måste vara dig själv om någon ska gilla dig, och de ser ifall du är fejk.

Lär dig att ta fram dig själv och respektera den personen,

Tack för svar, och tar till mig det du skriver.
Citera
2019-06-22, 22:51
Medlem
DudeConfuseds avatar
Läst att det kan bero på att du kommit över henne totalt och att det är en slags process att drömma om personen då.
Inget som behöver handla om känslor. Bara hur knoppen anpassar nya scenarion i livet med en påminnelse om hur den varit förr.

Ajuste... gammal myt, drömmer du om någon så är den personen vaken och tänker på just dig.
Citera
2019-06-23, 17:46
Medlem
zammas avatar
Drömmer fortfarende och tänker på mitt ex sedan år tillbaka. Mår dock inte lika dåligt längre men jag är ledsen över hur det blev. Det gör fortfarende ont. Försöker få kontakt med henne och reda ut allt som hände men det går inte. Det drömmer jag ibland.
Försökte rädda relationen en lång tid efter den tog slut men hon ville helt enkelt inte. Hon bara bröt kontakten rakt av vilket gjorde så inni helvete ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in