2019-06-20, 02:56
Medlem
Etikkos avatar
Tjena!
Jag tänkte dra snart till Berlin och besöka Artemis blev hypad av diverse recensioner osv så tänkte fan det är bara att testa

Det största som gör mig rädd är att bli avsugen utan kondom hört det är en standard där men fan är så jävla nojig för att stöta på någon sjukdom...Är nån som vet riskerna?
Vill inte tjejerna ska tycka att jag är mes men fan om det är inte värt det då kör jag med kondom..
Citera
2019-06-20, 03:04
Bannlyst
Är du på riktigt seriös nu, kan man skada sig om man ramlar?
Citera
2019-06-20, 03:08
Medlem
rikastistorstans avatar
1: Har läst att det numera inte är lagligt att snaska kotte utan kådis på bordeller i Tyskland. Förekommer givetvis ändå men du lär inte bli hånad för det.
2: Avsug med kondom är helt värdelöst.
3: Finns en anledning till att det är så pass vanligt att fnask suger utan men aldrig(nåja) låter bävern eller götten bonkas utan. Det är tämligen harmlöst och ofarligt om man inte har en jävla otur. Vad är det för liv att gå omkring och vara nojig stup i kvarten?
Citera
2019-06-20, 03:14
Medlem
Etikkos avatar
Jag kan lika gärna skippa avsugningen om det är med kondom... så jävla kasst.
Citera
2019-06-20, 03:15
Medlem
Sextetts avatar
Herregud vilket trist förslag som skriker ”been there done that”-turist.

”Natursekt Passiv” är vad du söker om du vill testa den lokala menyn och dessutom ha nåt annorlunda att berätta för polarna vid hemkomst.
Citera
2019-06-20, 07:26
Medlem
borrizs avatar
Om nu horan/sexarbetaren går med på sex utan kondom, hur många andra kunder tror du då att hon/han har haft oskyddat sex med?
Citera
2019-06-20, 10:57
Medlem
Vafan är det här för fråga?
Mår du bra mannen?

Kör på förfan.... livet är kort nog för att bry sig...
Citera
2019-06-20, 11:30
Medlem
Europes avatar
Jag rekommenderar definitivt att istället låta en icke-prostituerad suga av dig. Mindre risker och dessutom gratis. Gäller för övrigt även alla andra sexuella handlingar. Jag har kört med det hela mitt könsmogna liv, jag har endast undantagsvis använt kondom (och då har det behövt vara en sjuhelsikes kvinna av något slag, för sex med kondom känns knappt värt mödan) och har ändå aldrig åkt på något.

Okej, en nackdel är att en del kvinnor kan bli väldigt påstridiga när det gäller att inleda ett förhållande. Det är åtminstone ett problem om man har svårt för att säga 'nej' och såra någon (vilket jag har haft). Samtidigt är det ju inte alls ett problem, om man själv kan tänka sig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in