Citat:
Ursprungligen postat av
StenSaxPung
Är inte överdrivet impad av denna serie (eller superhero överlag), fast den är helt klart godkänd. Men Homelander Är esset i rockärmen. Så känslomässigt skadad, så liten, så osäker, vill ha kärlek ,men samtidigt hänsynslös psykopat som kan göra precis vad fan som helst.
Jaa han är riktigt bra faktiskt! Perfekt på ytan men bär på ett mörker på insidan.
Alltså jag tycker serien är bra. Det känns nytt å fräscht och jag blir fortfarande förvånad över hur rå den kan vara i vissa scener. Sen gillar jag att det är Superhjältar som slåss mot vanliga skurkar. Har saknat de lite. Alla nya superhjältar filmer tex marvel så slåss dem alltid mot orealistiska utomjordingar som vill förstöra hela världen. De blir helt enkelt för mycket. Saknar de gamla spidermanfilmerna och gamla batman filmerna där det är vanliga skurkar som bara vill ha snabba stålar typ. Även fast man inte ser mycket av att the seven slåss mot vanliga skurkar i serien så är det ändå det dem gör.
Serien känns realistisk och hade vi haft superhjältar i världen hade det nog sett ut som de gör i serien. Alltså att företag hade tjänat pengar på det