2019-06-17, 10:41
Medlem
En kille skrev till mig i en chat på Reddit och jag trodde väl att vi hade en normal konversation tills han ville skicka bild. Jag tog emot den och skrattade, han var halv-naken och posade. Han bad mig då om naken-bilder och jag ba "hell no". Om man nu vill kolla på naket är internet spräng-fyllt med porr. Jag fattar inte? Varför gå den extra milen för att kolla på någon random naken?
Citera
2019-06-17, 10:49
Medlem
Jag har också undrat över det här fenomenet.

Jag tänker mig att det är människor som har svårt för relationer som vill känna någon "connection" till sitt runkmaterial.

Jag hade då aldrig orkat lägga massa energi på att försöka få en bild på en random naken person när, som du säger TS, det finns tillräckligt av den varan online.
Citera
2019-06-17, 11:05
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
En kille skrev till mig i en chat på Reddit och jag trodde väl att vi hade en normal konversation tills han ville skicka bild. Jag tog emot den och skrattade, han var halv-naken och posade. Han bad mig då om naken-bilder och jag ba "hell no". Om man nu vill kolla på naket är internet spräng-fyllt med porr. Jag fattar inte? Varför gå den extra milen för att kolla på någon random naken?
Han ville förmodligen posta dina nakenbilder på 4chans /b/ och sitta och hitta på historier om vad dina sexuella preferenser är. Om man tittar på antalet som skriver i vissa trådar och hur dom skriver så är det uppenbart att det är ungefär samma personer som sitter och samlar på sig nakenbilder och sprider dom.
Citera
2019-06-17, 11:29
Medlem
Har ställt mig själv samma fråga. Förstår inte varför killar skriver och tjatar om nakenbilder när det redan finns ett oändligt stort utbud av det på internet.
Citera
2019-06-17, 11:32
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Har ställt mig själv samma fråga. Förstår inte varför killar skriver och tjatar om nakenbilder när det redan finns ett oändligt stort utbud av det på internet.

Dom vill känna att dom har en personlig relation med sitt runkmaterial. Vi pratar alltså om oskulder eller incels som vill ha nakenbilder. Dom som får ligga behöver inte nakenbilder, dom får se naket live varje dag.
Citera
2019-06-17, 12:05
Medlem
Brunbeverns avatar
Har inte förstått detta fenomen heller. Har haft flera tjejer som velat att jag ska skicka mer intima bilder fast jag har tackat nej. Däremot har tjejerna frivilligt (även om jag inte bett dem) börjat posera naken och såna saker. Det ger mig ärligt talat ingenting och finner det smått smaklöst, men de verkar få ut något av det. Någon form av bekräftelse?
Citera
2019-06-17, 12:24
Medlem
Nedomanskys avatar
Kvinnor som lägger ut mer eller mindre avklädda bilder på sig själva i sina presentationer på olika dejting sidor har just inte så mkt mer o komma med än sina kroppar, det är helt enkelt ett sätt att sälja in sig hos en viss typ av män. Sedan blir de naturligtvis indignerade när de får förfrågningar av sexuell art...
Citera
2019-06-17, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Dom vill känna att dom har en personlig relation med sitt runkmaterial. Vi pratar alltså om oskulder eller incels som vill ha nakenbilder. Dom som får ligga behöver inte nakenbilder, dom får se naket live varje dag.

Har inget med incels att göra, jag har blivit frågad att skicka naken bilder på tinder men jag tror inte att han var en incel.
Citera
2019-06-17, 12:33
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Vill man se avklätt kan man bege sig till en nudiststrand en varm sommardag
Citera
2019-06-17, 12:35
Bannlyst
precis det kryllar ändå med nakenbilder överallt på internet
Citera
2019-06-17, 12:47
Medlem
Mr Bs avatar
Haft flertal tjejer som har velat ha, och fått bild och video på min kuk och när jag runkar , de skickar även bilder och video när de onanerar .
Samma sak , tjejer gör det med. Tror bara att någon är kåt kanske tänder på att veta någon gör det i stunden för personen, spännande kanske , typ som telefon sex.
Citera
2019-06-17, 13:16
Medlem
Nu skall farbror Gegge förklara magin med nakenbilder:

Att skicka nakenbilder är ett sätt för kvinnor att ragga på män. Är en kvinna intresserad av en man som säger "nej tack jag är gift" eller liknande, och hon inte accepterar ett nej så kan hon börja skicka nakenbilder. Börja med ganska smakfulla sexiga kanske inte ens helt nakna bilder och allt efter veckorna passerar avancera till närbilder av kön/anus. Med små texter till: "har din fru såna här läppar?" "Jag har döpt dildon till (Vad snubben heter)", "tar din fru den i tvåan? Jag skulle älska att ha dig i tvåan".

Detta givetvis kombinerar med traditionellt tafsande och inviter/förslag i verkliga livet. Målet är att gradvis bryta ner mannens initiala "Nej!" tills han blir helt efterblivet tänd på henne , inte kan tänka på annat och gör nejet till ett "ja!".

Där gott folk har ni det bästa användningsområdet för nakenbilder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in