Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2020-08-28, 17:26
Medlem
Indos avatar
Hela min barndom och uppväxt har varit helt åt Helvette och jag såg ju hur morsan vart när hon tog sina mediciner så jag tänkte Fuck it varför inte? Och det var nog bland det dummaste jag har gjort i hela mitt liv..

Mvh En Nymuckad Indo ✌
Citera
2020-08-29, 09:46
Medlem
Charliework86s avatar
Bara på opiater som jag blir människa och orkar ta mej framåt...
Citera
2020-09-05, 22:59
Medlem
Moments avatar
Nej jag mådde bra innan , ofta är det nyfikenhet .

Och Moment is back! det har varit ett tag.
Citera
2020-09-29, 18:37
Medlem
Nej. Mådde bra, levde ett vanligt liv. Har bara haft enormt skön effekt av opiater (morfin, citodon, oxy etc) när jag fått det utskrivet av läkare vid olika smärttillstånd.
Citera
2020-09-30, 23:00
Medlem
yournotlikemes avatar
Tvärtom. Jag mådde som en kung och var helt enkelt understimulerad. Hade allt i stort sett ganska ung, hade ny lägenhet, ny bil, sambo, hund. Allt man kan önska sig egentligen, MEN, jag kände att någonting fattades.

Läste och blev nyfiken på Tramadol. Det blev min första opioid och JÄVLAR vad fint jag mådde första gången på bara 250mg. Efter det var jag frälst. Sen kom Subben in i bilden och helvete. Mådde ju ÄNNU bättre än Tramadol på en tändsticklina från en tablett som kostade 200?

Fan en Subutex då räckte säkert till 20 doser för mig. Kunde ju va hög HELA tiden i stort sett kostnadsfritt. Blev väldigt omdömeslös och levde då i en värld där enbart tillfälliga dopaminkickar från
diverse substanser betydde något. Slutade med att jag körde in min nya Audi A3 i ett träd och total kvaddade den.

DÅ började folk inse att jag hade problem och även jag själv.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in