Kan nog vara sant att snyggare killar ger mindre positiva kommentarer. Skulle tror att mindre snygga killar kanske är van att försöka vinna fördelar på annat sätt (komplimanger, pengar, märkeskläder, status..etc.), så de använder nog säkert lite klurighet för att överbrygga sin visuella "svaghet".
Citat:
Ursprungligen postat av
marangzviss
Jag tror att TS bara har råkat dejta ett par trista snyggingar som är mer intresserade av sig själva än av henne. Att kunna ge komplimanger är nog bara ett personlighetsdrag som iaf jag tror är helt oberoende av personens egen skönhet.
Delvis sant, men en del är ju taktiska också, de förstår att tjejer kan bli påverkade av positiva kommentarer. Titta på alla blattar så förstår du vad jag menar...hahaha.... Sedan att de menar varje ord de säger, det tror jag inte alls på, men de brukar ju tyvärr ibland nå framgång (och vi vet väl alla vad det är).
Citat:
Edit. Få människor är fula. Med träning och rätt kost kan i princip alla se bra ut.
Jag tycker det stämmer, man kan alltid förbättra sitt läge genom att vara skötsam (utan att för den delen vara fåfäng).
Citat:
Ursprungligen postat av
HighwayDelight
Personligheten spelar stor roll dessutom. Många sliddjur tror att de är världens gåva, men har en usel jävla personlighet, vilket gör dem "fula".
Ja det är tyvärr sant idag bland ganska många bortskämda tjejer och kvinnor, speciellt här i västvärlden med alla bilder och texter som talar ett språk..."du är speciell" (utan prestation givetvis), och i synnerhet om du ser bra ut också. De blir som bortskämda narcissister av det hela, odrägliga typer är orden jag letar efter. Varför inte bara vara sig själv, en vanlig människa med hederlig artighet? Tycker det duger fint.