2019-06-15, 20:45
Medlem
Lao Tzus avatar
Förmodligen blev han mördad för att han visste att detta planerats långt innan till oktober 2019.

Jag har heller inte kunnat finna några officiella förnekanden ffån Bolton eller Trump om detta.

Vad tror ni? Mycket bra källa som sällan missat väsentligheter.
Citat:
This man is now claimed killed while his friends claim they are in possession of government documents.........if the war hawks like John Bolton really plan to go to war with Iran in October it will be a disaster and Trump will lose all his remaining support!

https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2019/3687604.html
Citera
2019-06-15, 21:07
Avslutad
Hm. Det är just i Oktober som de första rättegångsförhandlingarna mot Netanyahu är schemalagda.

Blir det krig med Iran så sitter nog inte Trump kvar som president vid det laget är min gissning. Hökar som Pompeo och Bolton har nog kuppat bort honom tills dess och ersatt honom med den mer krigiskt lagade Pence. Eller så vinner Biden 2020 och drar igång showen 2021 istället för Pence.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-06-15 kl. 21:17.
Citera
2019-06-16, 02:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Hm. Det är just i Oktober som de första rättegångsförhandlingarna mot Netanyahu är schemalagda.

Blir det krig med Iran så sitter nog inte Trump kvar som president vid det laget är min gissning. Hökar som Pompeo och Bolton har nog kuppat bort honom tills dess och ersatt honom med den mer krigiskt lagade Pence. Eller så vinner Biden 2020 och drar igång showen 2021 istället för Pence.
Bush drog igång två krig och vann valet.
Citera
2019-06-16, 11:53
Medlem
Mycket intressant. Har själv tänkt att saker ska börja hända efter sommaren och nu finns ett specifikt datum satt man kan följa.

Vi kommer troligtvis se mer skjutningar av skepp. Men frågan är om det kommer räcka för att starta ett krig. Jag tror vi kan se ett större event likt 911. Vilket antagligen kommer ske i september. (Igen).
Citera
2019-06-16, 11:54
Medlem
erp.bs avatar
Vem tusan är Goldberg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in