2019-12-20, 17:54
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Var det jag något jag missade tidigare? Folk verkar inte speciellt taggade längre då Arteta ''bara'' blev head couch.

Nåväl, lycka till och ska bli kul se hur arsenal kör på nu efter.
Citera
2019-12-20, 18:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Du glömde visst resten.

But despite his ill-feeling towards England’s most successful side, he has claimed it would be “nice” for his son to link up with the Premier League team.

Speaking to TV2, he said: “It would be nice. It is important to distinguish between being a supporter and a job.

“So I have a very relaxed relationship with that. It’s a little different when it’s serious. Yes, I think most players dream of being in the Premier League at one time or another.
He..he.. Alf-inge Haaland sa att det är "trevligt" att Manchester United följer hans son, samtidigt så han att det är skilnad på att vara supporter och profssionell arbetsgivare..
Citera
2019-12-20, 18:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Känner mig lite besviken på valet av Arteta måste jag erkänna men samtidigt så är jag nyfiken på vad han kan göra med Arsenal, det kan ju inte bli sämre än vad det har varit under Emery och Ljungberg.

Dock så tycker jag att Arsenal skulle ha valt antingen Enrique, Jardim eller Tuchel istället för Emery som ersättare för Wenger för 18 månader sedan.
Senast redigerad av Generalandersson 2019-12-20 kl. 19:17.
Citera
2019-12-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Var det jag något jag missade tidigare? Folk verkar inte speciellt taggade längre då Arteta ''bara'' blev head couch.

Nåväl, lycka till och ska bli kul se hur arsenal kör på nu efter.

Vad menar du? "Arsenal Manager" står det ju på Arsenals hemsida.
Citera
2019-12-20, 20:20
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Vad menar du? "Arsenal Manager" står det ju på Arsenals hemsida.

Folk på twitter och fb som reagerat på att dom hade skrivit det på de sidorna.
Citera
2019-12-21, 08:16
Avslutad
Millwall - Barnsley sänds alltså på tv istället för Fulham - Leeds?

Hur fan är det ens möjligt? Som fotbollsälskare vill man väl hellre se 2 lag som slåss om PL än Barnsley.

Helt ofattbart faktiskt.
Citera
2019-12-21, 10:48
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Millwall - Barnsley sänds alltså på tv istället för Fulham - Leeds?

Hur fan är det ens möjligt? Som fotbollsälskare vill man väl hellre se 2 lag som slåss om PL än Barnsley.

Helt ofattbart faktiskt.

Millwall har många supporters, klassiskt lag.
Citera
2019-12-21, 13:57
Moderator
vfs avatar
Silly snack tas här: (FB) Silly season inför och under säsongen 2019/20 (internationell fotboll) /Mod
Citera
2019-12-21, 16:14
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Om Liverpool vinner ikväll så vet vi hur responsen blir. Fansen blir glada och kommer kanske börja prata något om den internationella trippeln (CL, UEFA Super cup & VM för klubblag) för att retas. Motståndarfans bryr sig inte och kallar det glorifierad träningsmatch. Om Liverpool förlorar så retas kanske motståndarfansen lite, Klopp/Liverpool förlorar ännu en final. Nu börjar tappet eller liknande. Liverpoolfansen tycker att det är en skitturnering man inte borde ställt upp i. Självklart vill man vinna men matcherna verkar betyda mycket mer för lagen utanför Europa.

Oavsett result lär Liverpoolfansen, även om de vill vinna, mer hålla tummarna för att man slipper skador. Kanske sneglar man mer mot Manchester City - Leicester än den egna matchen.
Citera
2019-12-21, 16:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Eddie Howe är på många vis en spännande tränare, vore intressant att se vad han kunde ha åstadkommit i en större klubb.
Citera
2019-12-21, 16:55
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Om Liverpool vinner ikväll så vet vi hur responsen blir. Fansen blir glada och kommer kanske börja prata något om den internationella trippeln (CL, UEFA Super cup & VM för klubblag) för att retas. Motståndarfans bryr sig inte och kallar det glorifierad träningsmatch. Om Liverpool förlorar så retas kanske motståndarfansen lite, Klopp/Liverpool förlorar ännu en final. Nu börjar tappet eller liknande. Liverpoolfansen tycker att det är en skitturnering man inte borde ställt upp i. Självklart vill man vinna men matcherna verkar betyda mycket mer för lagen utanför Europa.

Oavsett result lär Liverpoolfansen, även om de vill vinna, mer hålla tummarna för att man slipper skador. Kanske sneglar man mer mot Manchester City - Leicester än den egna matchen.

Klubblags VM har mindre charm än carabao cupen. Visst häftigt att se mästarna från Europa möta mästarna från sydamerika men tror bara det är sydamerikaner som ens bryr sig om den matchen.
Citera
2019-12-21, 19:28
Medlem
ArgusOnes avatar
Ancelotti till Everton alltså. Vad tror vi om det? Har han truppen för sin typ av boll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in