Citat:
Ursprungligen postat av
Magica-Lazio
Är jag okunnig som säger att man bör ha vunnit cl åtminstone en gång för att räknas med som de bästa? Ni har aldrig varit bäst i Europa en endaste gång och du pratar om arsenal som Englands barcelona. Arsenal är helt irrelevanta på fotbollsscenen.
Vad spelar det för roll hur rika arsenal är? Målet är FA cup varje år. Banterklubb mentalitet deluxe. Förlorarmentaliteten sitter i väggarna i den klubben.
Snälla nämn inte juventus i samma mening som arsenal. De har vunnit CL 2 ggr. Ni har noll. Det är en skymf mot juventus att prata som att arsenal och juventus som likvärdiga.
Kolla på arsenals historia och kolla på nuet. Ni kan ju stoltsera med era FA cup som inte en jävel bryr sig om utanför Englands gränser. Patetisk klubb och patetiska supportrar.
Du visar bara att du är ännu mer okunnig än vad jag först trodde, även om jag trodde att det var tekniskt omöjligt.
Att du tycker att en klubb måste vinna CL för att kallas en storklubb betyr lika mkt som en rutten liten död råtta. Saken är klar, Arsenal var allt i allt det bästa laget i Europa i åren mellan 2001-06. Vem har egentligen hävdat att the Gunners är Englands Barca? Däremot så ändrade Arsenal under AW engelsk fotboll totalt, och vi var länge det laget som spelade den finaste fotbollen i Europa.
Vad spelar det för roll hur rika Arsenal är? Hur tjänar en fotbollsklubb sina pengar på?
Arsenal är en större klubb i antal medlemmar, popularitet på världsbasis, drar in mkt mer i revenue, och säljer mkt fler supporterprylar än vad Juventus gör. Så förklara, hur kan ngn på allvar tycka att Juventus är en större klubb än vad Arsenal är?
Ingen vettig human being har hävdat att Arsenal är bra just nu, men vi är sakta men säkert på gång. Men du skrev inte du i ditt förra inlägg att Arsenal F.C. vinner FA Cupen två ggr var 20:e år?? Nu så skiter alla andra klubbar plötsigt i FA cupen? Rolig logik.
Inser du inte själv hur mkt du skämmer ut dig själv?