Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Så var vinstsviten bruten för Liverpool.
Någon dag måste det roliga vara slut och idag var dagen!
Personligen så är jag mest glad för generalen här på forumet. Han behövde det här.
Så får vi se om vi ryker ut mot Atletico. Verkligen en mardrömsmotståndaren för Liverpool.
Som väntat så skulle inte Liverpool klara av att gå obesegrade genom säsongen, och jag visste att deras första förlusst bara var en tidsfråga undan. Liverpool borde ha förlorat en 4-5 matcher sett till spelet.
Nu så kanske Liverpool fansen här inne tänker sig lite om innan dom sågar och hånar Arsene Wenger igen, och att ni kanske nu fattar hur unik Arsenals invincible säsong var.
År det mig du siktar till när det skriver Generalen ell? I ärlighetens namn så hade jag sketit i om Liverpool kopierade våran 2003/04 säsong, jag visste bara att dette Liverpool laget skulle inte klarar av att gå obesegrad genom hela säsongen - de har sett så skakiga ut i så många matcher och styrde inte matcherna på samma vis som AFCs invincibles gjorde. Dock så reagerade jag när vissa liverpoolfans började prata i november att Liverpool skulle kopiera vårn invincible säsong, man ska vara tyst och ödmjuk ända fram tills ngt är säkert.