2020-02-29, 20:44
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Arsenal på Twitter;

https://twitter.com/Arsenal/status/1233835776108089344

Tyckte jag var lite kul

Men också; https://twitter.com/Arsenal/status/1233835873168494595 lite sportsanda

Haha ja den får man väl bjuda på.
Förstår inte alla som är så upprörda. Tillslut förlorar man. Inget lag vinner ju för alltid. Bättre att komma ihåg dom bra sakerna och gå vidare med livet.
Citera
2020-02-29, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Så var vinstsviten bruten för Liverpool.
Någon dag måste det roliga vara slut och idag var dagen!
Personligen så är jag mest glad för generalen här på forumet. Han behövde det här.
Så får vi se om vi ryker ut mot Atletico. Verkligen en mardrömsmotståndaren för Liverpool.

Oväntat. Men det bevisar också att lägstanivån är väldigt hög i PL. Väldigt hög. Watford gör det riktigt bra.

Sen tycker jag, och har tyckt i flera matcher på senaste tiden, att Salah och Mane underpresterar.

Atletico kan vara riktigt jävla grymma. när de sätter den sidan till.

Dags för en hårtork, Jürgen Klopp.
Citera
2020-02-29, 21:01
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Oväntat. Men det bevisar också att lägstanivån är väldigt hög i PL. Väldigt hög. Watford gör det riktigt bra.

Sen tycker jag, och har tyckt i flera matcher på senaste tiden, att Salah och Mane underpresterar.

Personligen tror jag inte på en hårtork. Klopp kommer svamla på om "windy conditions".
Citera
2020-02-29, 21:18
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Arsenal på Twitter;

https://twitter.com/Arsenal/status/1233835776108089344

Tyckte jag var lite kul

Men också; https://twitter.com/Arsenal/status/1233835873168494595 lite sportsanda

Andra tweeten var sportsmanlike. Men den första?

Hur jävla Deluded och fel prioriteringar har man som Arsenal-supporter om man bryr sig om Liverpools Invincible-run?

Så här:

Arsenal ligger på plats 9 i tabellen. Man fick precis stryk av Olympiakos i första slutspelsmatchen i EL. Missar man EL lär en sån som Auba, ett av få ljustecken i en trupp full av hål, vilja se sig om efter en annan arbetsgivare. Om ens prio i det läget är att Liverpool ska förlora en fotbollsmatch, då är man - helt dum i huvudet. Sorry to say.
Citera
2020-02-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Personligen tror jag inte på en hårtork. Klopp kommer svamla på om "windy conditions".

Nä, det gör han vid oavgjort.

Nu är han lite bekymrad. Och det skulle jag också vara med min Steg 3-utbildning. Hur fan får han fart på det här laget igen? Man kan ju inte bara stå där vid linjen och tro att Virgil fixar allt.

Många måste upp till bevis. Jag skulle sätta Mane och Salah på bänken i nästa match. Bara för att visa stake. Och att oavsett lön så kanske man inte ska lira i Pool.
Citera
2020-02-29, 23:32
Medlem
MangoChutneys avatar
"Liverpool - That night in Istanbul
Man Utd - That night in Barcelona.
Chelsea - That night in Munich.

Arsenal - That night Watford beat Liverpool."

https://twitter.com/lfcrealtalk/status/1233845267113312259
Citera
2020-03-01, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney

Nej, vi grinar inte.

Men jag tycker dom underpresterar, riktigt dåligt. Som om de inte kunde stänga ner mot ett bottenlag i PL.

Klopp har lite att göra. Vaska om lite i laget tror jag är melodin. Det skulle jag göra. Bänka Salah och Mane. Ska man vinna CL så för man för fan vara på tå.
Citera
2020-03-01, 05:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Så var vinstsviten bruten för Liverpool.
Någon dag måste det roliga vara slut och idag var dagen!
Personligen så är jag mest glad för generalen här på forumet. Han behövde det här.
Så får vi se om vi ryker ut mot Atletico. Verkligen en mardrömsmotståndaren för Liverpool.
Som väntat så skulle inte Liverpool klara av att gå obesegrade genom säsongen, och jag visste att deras första förlusst bara var en tidsfråga undan. Liverpool borde ha förlorat en 4-5 matcher sett till spelet.

Nu så kanske Liverpool fansen här inne tänker sig lite om innan dom sågar och hånar Arsene Wenger igen, och att ni kanske nu fattar hur unik Arsenals invincible säsong var.

År det mig du siktar till när det skriver Generalen ell? I ärlighetens namn så hade jag sketit i om Liverpool kopierade våran 2003/04 säsong, jag visste bara att dette Liverpool laget skulle inte klarar av att gå obesegrad genom hela säsongen - de har sett så skakiga ut i så många matcher och styrde inte matcherna på samma vis som AFCs invincibles gjorde. Dock så reagerade jag när vissa liverpoolfans började prata i november att Liverpool skulle kopiera vårn invincible säsong, man ska vara tyst och ödmjuk ända fram tills ngt är säkert.
Senast redigerad av Generalandersson 2020-03-01 kl. 06:34.
Citera
2020-03-01, 05:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney

Vi skiter i Liverpool men den här är ju redan en klassiker.. twitter.com/MenInBlazers/status/597876858001174528/photo/1

Men allvarligt talat, så kan man fråga sig hur Liverpool klarade av vid det här läget att förlora 3-0 mot Watford.. prata om kollaps.

Det får ju nästan Arsenals match mot Olympiakos att se bra ut..
Senast redigerad av Generalandersson 2020-03-01 kl. 06:37.
Citera
2020-03-01, 07:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Andra tweeten var sportsmanlike. Men den första?

Hur jävla Deluded och fel prioriteringar har man som Arsenal-supporter om man bryr sig om Liverpools Invincible-run?

Så här:

Arsenal ligger på plats 9 i tabellen. Man fick precis stryk av Olympiakos i första slutspelsmatchen i EL. Missar man EL lär en sån som Auba, ett av få ljustecken i en trupp full av hål, vilja se sig om efter en annan arbetsgivare. Om ens prio i det läget är att Liverpool ska förlora en fotbollsmatch, då är man - helt dum i huvudet. Sorry to say.
Arsenal och Liverpool är rivaler, ska vi fira om andra lag slår våra rekorder?? Det märks iaf att din lilla hjärna är djupfryst.

Arsenal har en dålig säsong just nu, men vi kommer tillbaka. Auba älskar klubben och han uttalade senast för 2 dagar sedan att han vill stanna i AFC och hans ambition är att ta Arsenal tillbaka till toppen och vinna titlar med oss.

A - R - S - E - N - A - L !!!!
Senast redigerad av Generalandersson 2020-03-01 kl. 07:14.
Citera
2020-03-01, 08:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Vann inte Man United 3-0 över Watford för drygt 1 1/2 mnd sedan? men då så spela det ju ingen roll, eftersom alla lag hade vunnit minst 3-0 över bottenlaget Watford .
Citera
2020-03-01, 09:19
Medlem
Citat:
Nej, vi grinar inte.

Men jag tycker dom underpresterar, riktigt dåligt. Som om de inte kunde stänga ner mot ett bottenlag i PL.

Klopp har lite att göra. Vaska om lite i laget tror jag är melodin. Det skulle jag göra. Bänka Salah och Mane. Ska man vinna CL så för man för fan vara på tå.

Norwich som ligger sist slog Leicster som ligger trea. Inte bara Liverpool med problem just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in