• 1
  • 2
2019-06-12, 23:34
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Vänta lite nu.. Du drack alltså olja?

Man ska väl smörja in ryggen med den?

Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Oljan kanske skulle smörjas in på ryggen och inte drickas?
Lite så tänkte jag med, och nu till seriösa tips, har man ont i ryggen e det rörelse som ger bäst effekt, efter det så är det riktig thaimassage med no happy ending... Efter det så är man med i matchen igen.

Det var mitt tips ifall nån verkligen har om i ryggen, inte trollar om oidentifierad olja som smort upp på insidan genom att dricka den, då kan man lika gärna be nån med latexskyddad glädjepinne smörja ingången bak.
Citera
2019-06-13, 16:24
Medlem
TS, du frågade inte efter dosering?
Hur mycket olja har du druckit?
Ta kontakt med sjukvården.
Har du lila ränder likt en zebra så skulle jag nog åka till akuten.
Citera
2019-06-13, 17:42
Bannlyst
God dag. Jag var till hälsocentralen i dag och de vart jävligt brydd... Men efter några prover och lite stök så kom de fram till att jag har blyförgiftning. Så nu är man inbokad hos HC som ett purskans durkslag

Jag drack halva flaskan, det kanske inte var så smart.

Med vänlig hälsning
Senast redigerad av SONY-BRAVIA 2019-06-13 kl. 17:45.
Citera
2019-06-14, 00:43
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SONY-BRAVIA
God dag. Jag var till hälsocentralen i dag och de vart jävligt brydd... Men efter några prover och lite stök så kom de fram till att jag har blyförgiftning. Så nu är man inbokad hos HC som ett purskans durkslag

Jag drack halva flaskan, det kanske inte var så smart.

Med vänlig hälsning
Om det här nu är sant, vilket känns otroligt, så bör du kontakta den där du köpte den av för oavsett om det var för invärtes eller utvärtes bruk så är det hälsovådligt. Säljer personen den till flera? Jag hade anmält honom för det finns lagar för vad man får tillverka och sälja till folk.
Citera
2025-10-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SONY-BRAVIA
God dag. Jag inhandlade en olja som skulle bota min ryggvärk häromdagen. Den såldes av en bekant som lovade resultat för 270kr. Har druckit ganska mycket (ryggen är paj) men nu kommer biverkningarna

Kallsvettas, ont i huvudet, metallsmak i munnen, ser dubbelt, darrar, minnesförlust, kan inte sova, kallsvettas, etc.. också har jag några blå ränder på tandköttet, är riktigt skraj.

Ska man gå till hälsan? Och kolla vad för skit man fått i sig? något är riktigt skevt.. också har man förbannat ont i ryggen dessutom jävla skitolja

Med vänlig hälsning

Detox symptom. Alltså positivt. Fortsätt. Kroppen rensar ur massa gifter.
Citera
2025-11-06, 13:42
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsvejs124
Detox symptom. Alltså positivt. Fortsätt. Kroppen rensar ur massa gifter.

Missade du att det visade sig att han blev blyförgiftad av oljan?
Citera
2025-11-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimner
Missade du att det visade sig att han blev blyförgiftad av oljan?

Om oljan är helt naturlig så är det omöjligt. Då måste någon idiot lagt massa skit i oljan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in