Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-12, 19:21
Medlem
HomoHitlers avatar
Har iof vittnen, det är en speciell funktion han saknar och menar är defekt, men den har alltid fungerat.
Citera
2019-06-12, 19:22
Medlem
godhetsapostelns avatar
Nu bygger ju tradera på omdömen. Är det värt att aldrig mer sälja något på tradera? Det är ju det som det handlar om här.

Vi har ju ingen aning om du lurats med vilje. Ett lågt pris gör en ju misstänksam att du mycket väl visste att vara är defekt. Men det finns ju ingen möjlighet för oss att bedömma utan veta vad det är som säljs och vad det är som inte fungerar.
Citera
2019-06-12, 19:27
Medlem
HomoHitlers avatar
Det var en tablet från 2013, obegripligt att någon betalade så mycket för den. Den har projektorfunktion. Han påstår att tabletten fungerar bra uton att det inte går att ställa in fokus, han vill hävda köpet. Jag menar att den fungerar men han inser att han överbetalt och vill häva köpet.
Citera
2019-06-12, 19:36
Medlem
Clint Ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Det var en tablet från 2013, obegripligt att någon betalade så mycket för den. Den har projektorfunktion. Han påstår att tabletten fungerar bra uton att det inte går att ställa in fokus, han vill hävda köpet. Jag menar att den fungerar men han inser att han överbetalt och vill häva köpet.

Låter som en Lenovo Yoga Tablet 3 Pro. Har tidigare haft en sådan, och då ställdes fokus in via mjukvara direkt på bildskärmen om jag minns rätt. Inget fysiskt vridande på linsen alltså.
Citera
2019-06-12, 19:49
Medlem
HomoHitlers avatar
Fick negativt omdöme skrivet på djäkligt dåligt svenska, lustigt nog fick jag nyss ett bud på en annan sak jag säljer...
Citera
2019-06-12, 20:14
Medlem
Man ska inte göra affärer med Mustafa, då blir det så här.
Sluta bara svara på hans meddelanden.
Citera
2019-06-12, 20:19
Medlem
HomoHitlers avatar
Det bedrägliga är hans användarnamn... Hans..xxxx låter svenskt lol. Men du har givetvis rätt. Fått bud på andra saker nu så folk verkar inte bry sig om det negativa omdömet från honom.
Citera
2019-06-12, 20:23
Bannlyst
Hälsa han att du är med i ett MC-gäng och om du någonsin hör ett knyst från honom igen så våldtar du hans mamma.
Citera
2019-06-12, 20:39
Medlem
Du kan vara helt lugn herr bög Hitler!
Inget varken polis eller rättsväsendet i övrigt engagerar sig i.
Titta på köparens OMDÖMEN så kan du se om det är satt i system!
Tyvärr har Tradera infekterats av nationaliteter som lever i tron om
att vara kvar på gammaldags persisk marknad.

Korrekt annonsbeskrivning med bilder av varan och du kan
lugnt blockera "köparen" för all framtid!
Citera
2019-06-12, 20:44
Medlem
HomoHitlers avatar
Ja, såg några omdömmen: "Hotade med polisanmälan pga defekt vara, jag köpte tillbaka han skickade aldrig varan"

"Han hotade med polisanmälan pga att sa att varan är defekt, den var perfekt när jag skickade den"

"Han Hotar med polisanmälning för att posten verkar ha skadat produkten."

Osv

Ja kan nog känna mig trygg
Citera
2019-06-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Fick negativt omdöme skrivet på djäkligt dåligt svenska, lustigt nog fick jag nyss ett bud på en annan sak jag säljer...

Var ju väntat, anade just det!
Synd du inte hann blockera eländet innan.
Någorlunda vana Traderare kan läsa mellan raderna och "förtidsblockerar" oönskade
budgivare som knappt kan skriva, så lugn bara lugn.
Ett negativt omdöme är inte hela världen, lämna ett du också!
Citera
2019-06-12, 20:56
Medlem
Så länge de flesta andra omdömen är positiva vem bryr sig?? 😜

Du kunde inte veta om den funktionen fungerar eller inte om du inte använde den själv ofta??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in