2019-06-11, 00:16
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Vem var det till? Hittar inte det inlägget någonstans

inlägg 5 och 10
Citera
2019-06-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Hur går det med Malmös skottlossningsvarnare? Är de inte påslagna?

spelar ingen roll för polisen är alltid sist på plats men de åker alltid minst två-tre polisbilar när de ska ta paus.
Citera
2019-06-11, 00:29
Medlem
På ett år lite drygt 15 ihjälskjutna i Malmö.
Anmärkningsvärd siffra i en stad på 320.000 i Skandinavien.
Citera
2019-06-11, 00:43
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Aldrig hört talas om skottvarnare är Skåne @Malmö polisen dom första att få de här resurserna.
Det har använts i USA ganska länge, minst ett decennium gissar jag. Smarta saker. Tre (eller fler) mikrofoner registrerar skottljud och en dator räknar ut var det smällde. En knapp sekund efter visas det på en karta.
Citera
2019-06-11, 02:56
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Om han nu hade knarkskulder, vad är då vitsen med att skjuta honom till döds? Är det någon som förstår reglerna inom de kriminellas värld?

Jag menar han kunde väl ha fått en avbetalningsplan, nu blir det bara en begravningskostnad och sorg för släkten. Jag kan inte förstå någonting av detta.
Blir vissa invandrade släkter helt förbytta för inte har väl man sådana regler i Arabland?
Denna luffaren ägde ju knappt skiten han gick i och kunde inte göra pengar heller utan bara sälja röv och suga kuk.
Citera
2019-06-11, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Om han nu hade knarkskulder, vad är då vitsen med att skjuta honom till döds? Är det någon som förstår reglerna inom de kriminellas värld?

Jag menar han kunde väl ha fått en avbetalningsplan, nu blir det bara en begravningskostnad och sorg för släkten. Jag kan inte förstå någonting av detta.
Blir vissa invandrade släkter helt förbytta för inte har väl man sådana regler i Arabland?

För att skicka en signal till andra lånekunder att betala
Citera
2019-06-11, 04:45
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Det har använts i USA ganska länge, minst ett decennium gissar jag. Smarta saker. Tre (eller fler) mikrofoner registrerar skottljud och en dator räknar ut var det smällde. En knapp sekund efter visas det på en karta.

Japp, ett exempel på militär teknologi som används civilt.
Citera
2019-06-11, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Aldrig hört talas om skottvarnare är Skåne @Malmö polisen dom första att få de här resurserna.

Nej Rinkeby Stockholm var först.
Citera
2019-06-11, 06:50
Medlem
Ungdomen blev skjuten utanför socialkontoret mitt på ljusa dagen. GM måste nästan velat bli anhållen eller ha någon funktionsvariation i hjärnan
Citera
2019-06-11, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Detta är år 2019 nya tider de kriminella mördar släktingar till den som är skyldig.
Förekommer ju även blodspengar mellan klanerna exempel här har du 500,000 som betalning för din nu döda bror blanda inte in snuten bara.

Mycket mindre än 500k.. 20-40k typ, buset i malmö har inte den summan som 500k för ett mord.
Citera
2019-06-11, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunchohoudini
Det är Kameel's (Kamil/KaElk) storebror, även kallad analansiktet.

Här är bild på Kameel (Kamil): https://www.instagram.com/p/BvwjacrhkuV/. Det är han till vänster, spara bilden innan profilen blir privat.

Det här är första gången jag ser en bild på någon som verkligen ser farlig ut.
Vad är hans status bland kriminella?

Jag börjar mer och mer bli inne på att polisen borde gå hårt mot droganvändarna, även om
Många av dom är offer, så kanske det är det enklaste sättet, men då kanske annan verksamhet
Startar.

Är det många som lyckas få pengarna vita?
Senast redigerad av ignorethem 2019-06-11 kl. 08:22.
Citera
2019-06-11, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muttitant
Ungdomen blev skjuten utanför socialkontoret mitt på ljusa dagen. GM måste nästan velat bli anhållen eller ha någon funktionsvariation i hjärnan

Om det är Ka så har han grov hjärnfunktionsnedsättning det vet alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in