2019-06-10, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
Utveckla gärna

Robin var bisexuell, men föredrog killar. Hade en pojkvän ibbe som pundade ihopa med. KRitade till höger och vänster av alla langare. Betalade ofta i natura till langare, pidor f.d gängmedlem med en arm är ett levande exmpel. Stora skulder till folk. Robins huvuddroger var röka, benzo och subutex.
Citera
2019-06-10, 18:05
Medlem
undercover-racists avatar
Vad fan gör snutjävlarna och horungarna i stadshuset och på rosenbad? Kan någon sätta igång en häxjakt på dessa svin, tack?

Likt en maffiaverksamhet tar de pengar ifrån oss men utan att leverera det som är tänkt.
Senast redigerad av undercover-racist 2019-06-10 kl. 18:40.
Citera
2019-06-10, 18:09
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClickBait
Blir det någon hämnd av detta?

Nej det blir det inte, killen var en missbrukare, han var ju inte nån gängkriminell med stor uppbackning. Förmodligen skulder eller nåt liknande.

Nu får han träffa sin bror i himlen. Vila i frid.
Citera
2019-06-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Var brödernas mor svensk?

Ja
Citera
2019-06-10, 18:11
Medlem
Är det familjen som synts i media en del? Elller blandar jag ihop en annan familj nu där ena sonen dog och den andra blev förlamad när han skulle skydda brodern? Kände igen namnen.
Varför är mamman död dessutom?

Såg nu att hela familjen är alltså död nu. Helt otroligt. Eller finns det fler syskon?
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2019-06-10 kl. 18:13.
Citera
2019-06-10, 18:13
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Japp.
Mamman svensk - död.
Pappan iranier - död.
Storebror som var IT-tekniker - skjuten till döds.
Sista i familjen lillebror Robin - skjuten till döds idag.

Arma jävla land. Bra röstat svenskar. Bra röstat.....

En helt vanlig familj i Malmö hehe, nej nu var jag elak, släkten har sorg nu igen...
Citera
2019-06-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butiksagare
Jo Vid ingomacken vid Pildammsvägen och det området kallas HOLMA,en bra bit från Hyllie station, Malmö Arena och Emporia

Shellmacken. Ingo ligger mellan Lindeborg och Hyllie.
Citera
2019-06-10, 18:18
Medlem
Om han nu hade knarkskulder, vad är då vitsen med att skjuta honom till döds? Är det någon som förstår reglerna inom de kriminellas värld?

Jag menar han kunde väl ha fått en avbetalningsplan, nu blir det bara en begravningskostnad och sorg för släkten. Jag kan inte förstå någonting av detta.
Blir vissa invandrade släkter helt förbytta för inte har väl man sådana regler i Arabland?
Citera
2019-06-10, 18:24
Medlem
Kan någon svara om det är kamelen igen som är gm? Hörde en polis som svor för att han släppts fri förra gången trots bevisning?
Citera
2019-06-10, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Om han nu hade knarkskulder, vad är då vitsen med att skjuta honom till döds? Är det någon som förstår reglerna inom de kriminellas värld?

Jag menar han kunde väl ha fått en avbetalningsplan, nu blir det bara en begravningskostnad och sorg för släkten. Jag kan inte förstå någonting av detta.
Blir vissa invandrade släkter helt förbytta för inte har väl man sådana regler i Arabland?
Han kan ha hotat med att hämnas sin bror vilket förmodligen var tomma hot men ändå. Brodern var inte kriminell och gm pekades tidigt ut. Men som vanligt i Malmö blev ingen dömd. Bevisbördan har blivit extrem och orealistisk i Sverige och domstolarna måste vakna. Förstår ärligt talat inte vad de sysslar med!
Citera
2019-06-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Japp.
Mamman svensk - död.
Pappan iranier - död.
Storebror som var IT-tekniker - skjuten till döds.
Sista i familjen lillebror Robin - skjuten till döds idag.

Arma jävla land. Bra röstat svenskar. Bra röstat.....
Vad dog mamman och pappan av då? Blev de också skjutna? Iranier brukar ju annars vara ett skötsamt folk. Tandläkare och ingenjörer, varför gick det utför för just denna familj?
Citera
2019-06-10, 18:36
Medlem
Donnatellas avatar
Mamman är svensk pappa iranier.

Mamman dog av cancer.

Deras pappa och syster finns kvar.

David och Robin var uppväxta på kroksbäck inte bellevue.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in