• 5
  • 6
2019-06-11, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Eller ruskigt ful som i sin tur betyder att han MÅSTE köpa ett trasigt tjack hora
Int om de är Lutfi eller hans gossar. De ser alla bra ut å i synnerhet den äldre behöver int be om ursäkt.....Men att köpa hora har int med ens fulhet att göra. Man köper fitta för att man kan.....
Senast redigerad av Eskil-Prasert 2019-06-11 kl. 11:31.
Citera
2019-06-11, 17:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Vad har du för belägg för det? Det står ju Idrottsprofil. Trav är inte en idrott, det är en sport.
Travtränaren som hade ihjäl sina barn o sig själv för nån månad sen kallades idrottsprofil i samtliga medier.
Citera
2019-06-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemmeln
"Den skånske idrottsprofilen stoppades i en trafikkontroll – med en sexsäljare i passagerarsätet. Mannen släpptes efter ett kortare förhör. Två dagar senare vinkades han in på nytt av polisen – med en ny sexsäljare vid sin sida."

"Idrottsprofilen är verksam i Skåne och framgångsrik inom sin sport."

"Idrottsprofilen godtog att betala strafföreläggande för två fall av försök till köp av sexuell tjänst – mot att slippa åtal och rättegång."

https://www.sydsvenskan.se/2019-06-0...-ganger-pa-tre

Haha. Killen slösar ju inte tid iaf.
Citera
2019-06-11, 23:23
Medlem
Limhamns avatar
Finns en L.K. På Lexbase... strafföreläggande. Vet dock inte hur nytt det är.
Citera
2019-06-12, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Hamnar det på tex Lexbase ?
Annars så är det upp till Polisen att bevisa att brott ägt rum, det är deras jobb många galningar erkänner saker de inte ens gjort och det är inte bra för rättssäkerheten.
För polisens statistik är det dock bra.
Brev hem är väl adresserat till mannen, har man en fru som öppnar det kan man lika bra skilja sig ändå.
Annars så kan man skylla på att man vart vittne till en olycka typ.
Har sett/läst prostituerade som sagt att en del män anlitar dom för att få prata av sig lite.

Jag kan intyga att man hamnar i lexbase för småsaker som man erkänner på plats och godkänner att ta strafföreläggande. Trafikbrott i mitt fall.
Citera
2019-06-12, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
Jag kan intyga att man hamnar i lexbase för småsaker som man erkänner på plats och godkänner att ta strafföreläggande. Trafikbrott i mitt fall.

L.K åkte fast för fortkörning i maj förra året och fick körkortet indraget på 2 mån. Sen i maj i år körde han 116 km/h på en 90-väg och hade dessutom glömt att förnya körkortet. Så två strafföreläggande på tillsammans 27 000 kr som han godtagit.

Men fortkörning är en sak, sexköp en helt annan. L.K är impulsiv med definitivt inte hjärndöd som vore fallet om han är den utpekade.

Jag efterlyser fortfarande vilka belägg Mjukost70 har för sitt påstående. Lär inte finnas några.
Citera
2019-06-12, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bigslicer
L.K åkte fast för fortkörning i maj förra året och fick körkortet indraget på 2 mån. Sen i maj i år körde han 116 km/h på en 90-väg och hade dessutom glömt att förnya körkortet. Så två strafföreläggande på tillsammans 27 000 kr som han godtagit.

Men fortkörning är en sak, sexköp en helt annan. L.K är impulsiv med definitivt inte hjärndöd som vore fallet om han är den utpekade.

Jag efterlyser fortfarande vilka belägg Mjukost70 har för sitt påstående. Lär inte finnas några.
L.K har tydligen en hästkuk, precis som sina adepter...
Citera
2019-06-12, 21:18
Medlem
Böter 27000 kr*4 är en ledtråd. Två trafikbrott+två försök till sexköp.Ngn som känner igen summan 27000 från L K? Fyra brott ggr 27000 i böter. Profilen fick 108 000 i böter. Läs Sydsvenskan o lägg ihop ett plus ett.

"Likaså ska idrottsprofilen betala strafföreläggande för två fall av olovlig körning.
Men det blir en dyr historia för honom. Varje strafföreläggande, som är inkomstbaserat, kostar idrottsprofilen 27 000 kronor – totalt 108 000 kronor."
Citera
2019-06-12, 23:23
Medlem
Orgelnistens avatar
https://www.expressen.se/kvallsposte...-utan-korkort/

Citat:
Travstjärnan Lutfi Kolgjini missade att han körde på en 90-väg.

När han stoppades av polis var han uppe i 116 kilometer i timmen.

Dessutom saknade han giltigt körkort.

– Det handlar om att ta konsekvenser för sitt handlande, säger travtränaren, som döms för dubbla trafikbrott.
Citera
2019-08-20, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Då är vi i ungefär samma ålder. Men jag har en mycket förträfflig fru. Så jag vinner den "fajten"

Tillbaka till ämnet,
Jag anser att sexköpare är losers och den här fotbollsspelartorsken är en loser på flera sätt än att bara ha torskat för försök till sexköp. En riktig dubbeltorsk, med andra ord

Pssss .. när man behöver ett nyp behöver man ett nyp så är det bara. När två människor (myndiga) träffas i samförstånd sinsemellan och bestämmer eller samtycker till sex så ska inte farbror blå stå där och haka män för sexköp. Så jävla botten och det vet hela Sverige!!!! Släpp allt fritt eller förbjud fina svenska kvinnor och män att sälja så allt sker på lika villkor. Är det så svårt?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in