Citat:
Ursprungligen postat av
Utsikten15
Kan så vara.. kollar man in K*str*ti som bor där det small (fb) så är det mycket motorcyklar och säkert en hel del träning som det ser ut. Om och hur han skulle vara släkt med den tänkta måltavlan vet jag inte. Men det har nämnts i denna tråd tidigare vill jag minnas något om.
Jag påstår att den K*str*ti som bor just där inte behöver ha ett skit med saken att göra. Trådsanningen är att det är Göteborg falangens ledare *dri*n som gömt sig där. OM det nu vore ett till mordförsök på just *dri*n så har de tidigare gjort massor av direkta försök = finns ingen anledning att spränga hela kvarteret - han vet redan vem som är ute efter just honom.
Jag och flera med mig påstår att det är en form av maktdemonstration. Här kommer mina tre gissningar.
Vi skiter i lagen sa klanen som är involverad i gänget som handlade om den fastbundna kalle i branden i industrin i norrköping. Ev bor inblandade m skyddade uppgifter där. Vi skiter i både K*str*ti och ev åklagare. Meta president i Albanien ställde in valet dagen efter dock. Om det är den gruppen är det nog militärt sprängmedel från Balkan som använts och springpojken är nån rumän från gatan som tar på sig all skuld själv.
Vi skiter i lagen och påföljder för svenska lagen gäller inte oss är även tänkbart för gruppen fanatiska muslimer som enbart lyder Allah. Om det är den gruppen låter P11 som tänkbart material och springpojken ska sökas bland fanatiska muslimer - moske finns nåt kvarter bort eller från de moskeer som är involverade - borås?
Någon annan typ den som bor i trean har en grupp efter sig som skiter i lagen verkar det som. Då borde det vara tapt. och springpojken kan en ungdom.