2019-06-06, 10:32
Bannlyst
Mmm det är därför man i flock förnedrar misshandlar och förgriper sig på svenskar varje chans man får, för att man är så stolt över att vara svensk, fyfan kommunistmedia i sitt esse.
Citera
2019-06-06, 10:33
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG

Mångkulturen som strävan är psykologiskt, ekonomiskt, kulturellt och demografiskt förtryck av värdlandet. Det är helt existentiellt utmattande.

Framförallt psykologiskt skulle jag säga. När livsupplevelsen blir beskuren så känns annat mindre viktigt.

Generationen bakom kan man inte prata med p.g.a hjärntvätt. Generationen framför lever i sina trevliga bubblor. Vin på altanen till fina villan med sin gamla livspartner, de fnissar och minns allt roligt och äventyrligt de har gjort i ett oskyldigt Sverige. De är uppblåsta och obrydda när man vill engagera dem i Sveriges tillstånd.

Kvar återstår den egna generationen. Men inte ens där är man säker.

Man flanerar på stan för en gångs skull, plötsligt händer något..

- 'Vänta, vad fan, det är ju Fredde från plugget, han har jag inte sett på 20 år tror jag. Han var en kul jävel, vad har han för sig nu? Och så går det upp - Jaha, han har gått bort sig. Det luriga leendet är borta, liksom glimten i ögat. Han ser arg ut och håller i ett plakat med någon klimatklyscha, orkar inte läsa, orkar inte gå fram.

Man tar bilen hem, sätter på kärringen(som ångestlindring). Tar fram en fisketidning, läser lite förstrött, tankarna vandrar - Hur kunde det bli såhär?

Ska det vara såhär??
Citera
2019-06-06, 10:50
Bannlyst
Jag skäms över att vara svensk.
Jävla skitland det blivit, om man inte är rik och 100% frisk.
Citera
2019-06-06, 10:52
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsykedeliskaTankar
Mycket sant. Många invandrare som är stolta.

Är Svensken stolt över invandrarna?
Citera
2019-06-06, 10:57
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
https://www.sydsvenskan.se/2019-06-0...-vara-svenskar

Att då hävda att de utomeuropeiska invandrarna inte integrerar sig eller känner samröre med Sverige och inte följer svenska lagar och regler verkar ju vara stick i stäv med de flesta inlägg i det här forumet.

Är undersökningen mer trovärdig?

Nationaldagsfirandet verkar också mer organiserat och välbesökt i de områden som vanligtvis kallas för utsatta områden.

I Rinkeby har man t ex bjudit in de populära politikerna Annie Lööf och Jonas Sjöstedt.

http://www.6junirinkeby.se/?page_id=9088

Klart de är stolta över att bo i bästa bidragslandet med gratis skolor och barnbidrag och bäst av allt föräldraledigt.

När lågkonjunkturen kommer att knäcka Sveriges välfärd som stormen Gudrun knäckte träd får vi se om de fortfarande älskar Sverige.
Citera
2019-06-06, 10:58
Medlem
mendokses avatar
Är inte typ 80% av alla somalier i Sverige arbetslösa?
Inte så konstigt att de är stolta över Sverige när Sverige låter andra människor försörja dem och deras barnkullar.
Citera
2019-06-06, 10:58
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Är Svensken stolt över invandrarna?

Ja, om de heter Ludmila och vinner guld.

Eller kommer från ett engelskspråkigt land.
Citera
2019-06-06, 11:02
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Är inte typ 80% av alla somalier i Sverige arbetslösa?
Inte så konstigt att de är stolta över Sverige när Sverige låter andra människor försörja dem och deras barnkullar.

Moder Svea står på alla fyra och kör gangbang med MENA-länderna.

Tänker på Nirvanas låt "rape me".

Sveriges etniska befolkning bytts ut och allt förfäderna gett sitt blod, svett och tårar för lämnas över utan att blinka.

Man mår illa
Citera
2019-06-06, 11:07
Medlem
LillaflickanPKs avatar
Stolta tror jag inte, men nöjda? Jo, naturligtvis med tanke på den paradistillvaro de fått i sitt nya, naiva hemland.
Citera
2019-06-06, 11:10
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Framförallt psykologiskt skulle jag säga. När livsupplevelsen blir beskuren så känns annat mindre viktigt.

Generationen bakom kan man inte prata med p.g.a hjärntvätt. Generationen framför lever i sina trevliga bubblor. Vin på altanen till fina villan med sin gamla livspartner, de fnissar och minns allt roligt och äventyrligt de har gjort i ett oskyldigt Sverige. De är uppblåsta och obrydda när man vill engagera dem i Sveriges tillstånd.

Kvar återstår den egna generationen. Men inte ens där är man säker.

Man flanerar på stan för en gångs skull, plötsligt händer något..

- 'Vänta, vad fan, det är ju Fredde från plugget, han har jag inte sett på 20 år tror jag. Han var en kul jävel, vad har han för sig nu? Och så går det upp - Jaha, han har gått bort sig. Det luriga leendet är borta, liksom glimten i ögat. Han ser arg ut och håller i ett plakat med någon klimatklyscha, orkar inte läsa, orkar inte gå fram.

Man tar bilen hem, sätter på kärringen(som ångestlindring). Tar fram en fisketidning, läser lite förstrött, tankarna vandrar - Hur kunde det bli såhär?

Ska det vara såhär??

Ni (svensken) tog inte ansvar från 1980-talet och framåt.

Då en del stod på barrikaderna demonstrerade och delade ut flygblad och försökte väcka svensken men bara fick spott och spe tillbaka.

Då förlorades slaget om Sverige. Nu är det muslimernas tid i Sverige. Så kommer det beskrivas i historieböckerna.

"efter att neoliberalisterna och globalisterna tog över den indirekta makten efter socialdemokratin på 1980-talet gjorde den fria invandringen att det byggdes islamiska enklaver som senare blev till ett majoritetssamhälle och Sverige kunde bilda det första nordiska kalifat".
Citera
2019-06-06, 11:10
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Moder Svea står på alla fyra och kör gangbang med MENA-länderna.

Tänker på Nirvanas låt "rape me".

Sveriges etniska befolkning bytts ut och allt förfäderna gett sitt blod, svett och tårar för lämnas över utan att blinka.

Man mår illa

Varför sätter vi inte stopp för det. Känns så absurt att vara åskådare till det här sjuka som utspelar sig framför våra ögon.

Men samtidigt kan jag inte komma på en handlingsplan.

Ungefär som att bli våldtagen i röven och bara kunna konstatera att så är fallet. Man står där på alla fyra och konstaterar.. "Fan vad sjukt, jag har en balle i röven, jag blir våldtagen" samtidigt som man inte har en endaste tanke på hur man ska freda sig.

Hur normalt är det? Vad kan vi göra?
Citera
2019-06-06, 11:15
Medlem
jay.simpsons avatar
Intressant att det är just somalier och afghaner som är stoltast att vara "svenskar".
Senast redigerad av jay.simpson 2019-06-06 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in