2021-07-15, 06:30
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur lång är hon?

Vilken land härstammar hon från?

Hur långt är ett snöre?
Ingen, säjer ingen här på FB, vet hur lång denna människa är?

Googla.

Citera
2021-07-15, 16:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Hur långt är ett snöre?

Googla.

Hur långt ett snöre är beror på vilket snöre det rör sig om, och det går utmärkt att mäta var snöre för att få svar

Jag har inte fått några svar på mina googlingar därav frågan till dom som rör sig i hennes bekantskapskrets
Citera
2021-07-21, 21:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Hur långt är ett snöre?

Googla.

Nu har vi fått en ledtråd till hennes etno, Özz Nujen (som förövrigt är kortare än henne) avslöja att hon är arab i Vem kan vad
Citera
2021-07-29, 21:23
Medlem
Crapmagics avatar
Hon ser ut som Whitney Houston notera jag nu
Citera
2021-08-06, 22:07
Medlem
Det stör mig otroligt mycket att hon får så mycket utrymme och positiv uppmärksamhet att jag bara måste ge en annan bild av den här människan.

Jag har fått berättat för mig av flera oberoende källor om hur det är att jobba med henne och det är fan otroligt att hon fått hållas. Bland annat har hon gaddat ihop sig med kollegor på redaktionen och hittat på den "roliga" leken dagens hora, där de utser en av personerna på arbetsplatsen som hackkyckling för dagen. Hon har systematiskt utsatt personer på sin arbetsplats för mobbing och härskartekniker av typen "om du käftar så ser jag till att du aldrig får jobba inom media". Som med så många andra profiler (host hos, LB) så får idioter som denna hållas, pga viktigast av allt för SR är hur omtyckt en person är in the public eye. Skenheligheten är otrolig.
Citera
2021-08-06, 22:41
Medlem
Rebali179s avatar
Har inte hon börjat i frågesporten Vem Kan Vad?
Undrar hur hon är mot andra kollegor ifall hon kan vara en riktigt skata enligt folk
Citera
2021-10-17, 20:37
Medlem
Tammers avatar
Jag undrar också hur lång hon är. Hon ser "stor" ut på något vis, stort huvud och ansikte. Trodde det var en transvestit först, men så var det inte.
Citera
2021-11-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Jag undrar också hur lång hon är. Hon ser "stor" ut på något vis, stort huvud och ansikte. Trodde det var en transvestit först, men så var det inte.

1,73 sa dem på 1 mot Sverige.
Citera
2021-11-20, 00:07
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cl0ner
1,73 sa dem på 1 mot Sverige.
Ok, jag hade gissat på minst 1,80m.
Citera
2021-11-20, 12:36
Medlem
Tyvärr i dagens pk-Sverige så ges det utrymme för alla. En som ska ha uppmärksamhet och höras hela tiden. Nej, kanske därför man kollar mindre och mindre på linjär tv och streamar det man vill se istället.
Citera
2021-12-15, 22:17
Medlem
Har gått på kurs med denna daaaam. Hon är skittrevlig och bjöd mig på mat flera gånger i den småländska staden Jkpg. Tack för köket Farah och du dansar bra också.
Citera
2022-01-29, 13:06
Medlem
Tycker att hon verkar rätt het , om åldersdiffen inte var så stor så skulle jag inte tveka att....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in