2022-10-17, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skommet
Det är att betrakta som outbildad.
två årig fordons mekanisk som du troligen gått är inte välutbildad
farah kommer ifrån västervik men flyttade till landskrona när hennes pappa fick jobb där. han kommer ursprungligen från libanon.
Citera
2022-10-17, 11:04
Medlem
MongoHasses avatar
Måste säga att hon ger ett trevligt intryck... Verkar sympatisk!
Citera
2022-11-05, 01:41
Medlem
AllHailBoognishs avatar
En av Sveriges absolut sexigaste kvinnor! Döläcker
Citera
2022-11-05, 09:57
Medlem
jesussugers avatar
Är det inte hon är en riktig bitter fitta? har för mig att jag såg henne på TV och aldrig sett nån mer bitter än hon
Citera
2022-11-05, 10:29
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Är det inte hon är en riktig bitter fitta? har för mig att jag såg henne på TV och aldrig sett nån mer bitter än hon

Har träffat henne. Märkvärdig pga att hon ”är” så jävla utbildad/erfaren och det får hennes medarbetare verkligen veta. På ett eller annat sätt.
En självgod, högljudd och självcentrerad människa. Lika nära till ett gott skratt eller att egoryta ifrån. Positivt med henne är att hon aldrig sparkar nedåt. Orädd att skrika uppåt.

,
Citera
2022-11-05, 10:31
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Du måste blanda ihop henne men någon annan, hon är nog en av de gladaste personen man sett i svensk TV.
Citera
2022-11-28, 17:15
Medlem
wernblom88s avatar
Fattar inte att hon inte blev cancelled när hon jobbade på P3. Mobbade kollegor och blev i princip persona non grata ett tag. Fick ha många fackliga möten. Bra vändning i hennes karriär!
Citera
2022-11-28, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
Fattar inte att hon inte blev cancelled när hon jobbade på P3. Mobbade kollegor och blev i princip persona non grata ett tag. Fick ha många fackliga möten. Bra vändning i hennes karriär!

Skulle jag få chansen så skulle jag mer än gärna lära henne att veta hut...
Citera
2022-11-28, 19:29
Medlem
Man får vibbar att hon är typen som ligger runt trots att hon har man hemma. Kanske med hennes mans medgivande? Blir många resor till Sthlm i jobbet och ensamma hotellnätter..
Citera
2022-11-30, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Man får vibbar att hon är typen som ligger runt trots att hon har man hemma. Kanske med hennes mans medgivande? Blir många resor till Sthlm i jobbet och ensamma hotellnätter..

Klart att man hade knullat denna kvinna om chansen gavs. Hon är otroooooligt läcker.
Citera
2022-12-16, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
En av Sveriges absolut sexigaste kvinnor! Döläcker
Håller med om att hon är fin. Såg henne i Musikhjälpen inatt och hon hade en härlig kvinnlig utstrålning. Hon hade bekväma kläder som närmast skulle kunna beskrivas som myskläder som man går runt i hemma, men hon bar upp myskläderna med en kvinnlig sexighet.
Citera
2023-02-07, 22:41
Medlem
Jag tycker att hon var riktigt dryg och nedlåtande mot goe Glenn .
Inte rolig alls .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in