2019-06-04, 13:14
Medlem
Skvistens avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0nrrKB/uppgift-tonarspojke-valdtagen-av-tre-maskerade-man

Låter konstigt detta?

Är det nån hämnd aktion för något eller springer bögar verkligen runt maskerade och gruppvåldtar?
Citera
2019-06-04, 13:18
Medlem
Cunnilinguists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0nrrKB/uppgift-tonarspojke-valdtagen-av-tre-maskerade-man

Låter konstigt detta?

Är det nån hämnd aktion för något eller springer bögar verkligen runt maskerade och gruppvåldtar?

Det blir bättre om man inleder sina trådar med lite citeringar.

Citat:
Uppgift: Tonårspojke våldtagen av tre maskerade män

En tonårspojke hölls fast och våldtogs av tre maskerade män på måndagskvällen enligt uppgifter till Aftonbladet.
I nuläget är ingen person gripen.
– Ärendet är rubricerat som grov våldtäkt, säger Daniel Wikdahl vid polisen.

Larmet om händelsen inkom under måndagskvällen.
En tonårspojke har då uppgett att han blivit fasthållen och våldtagen av tre maskerade gärningsmän i Fagersta enligt uppgifter till Aftonbladet.

https://unv.is/aftonbladet.se/nyheter/a/0nrrKB/uppgift-tonarspojke-valdtagen-av-tre-maskerade-man

Det är även klädsamt att man använder sig av unv.is och inte genererar intäkter åt svenskfientliga hatsajter så som boulevardtabloiden Aftonbladet.

Rent spontant och fördomsfullt så låter pojkvåldtäkt av andra män, pojkar lite som om det vore afghan/hazarvarning på det - bacha bazi, någon?

Sedan också Fagersta, har de inte ett ganska så stort ungdomsfängelse där, eller SIS-hem eller något? Kanske har någonting med det att göra och där lär det väl sitta en del afghan/hazarer?

Edit: Ser att de lagt ut en alternativ rubrik nu "Pojke grovt våldtagen av maskerade män - polisutredning pågår - fördes till sjukhus - ingen gripen", vad innebär det att bli grovt våldtagen jämfört med bara våldtagen?
Senast redigerad av Cunnilinguist 2019-06-04 kl. 13:22.
Citera
2019-06-04, 13:24
Medlem
Sjukt att bli våldtagen i röven på stan, grabben kommer vara förstörd resten av livet..
Citera
2019-06-04, 13:24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Sannolikt någon slags hämnd & jag tror inte dom satte på honom på "vanligt" vis. Snarare någon slags förnedring med något föremål i analen.
Citera
2019-06-04, 13:31
Medlem
clownpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten

Låter konstigt detta?

Afghaner?
Citera
2019-06-04, 13:37
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
– Vi går inte in på några detaljer med hänsyn till målsägandes låga ålder samt av utredningsskäl. Men jag kan bekräfta att vi har fått in en anmälan från en person som är under 18 år och som vi rubricerar som grov våldtäkt, säger Daniel Wikdahl, presstalesperson vid polisen.
Citat:
Ursprungligen postat av clownpepe
Afghaner?

Rent statistiskt så brukar det vara afghaner som ligger bakom gruppvåldtäkter mot yngre personer (yngre pojkar):

Citat:
Det beskrivs som ett nytt fenomen i Sverige, att pojkar utsätts för gruppvåldtäkter av andra pojkar eller män, och i nästan alla rättsfall som lett till fällande domar har både offer och förövare rötter i Afghanistan.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=6649646
Senast redigerad av -Info- 2019-06-04 kl. 13:53.
Citera
2019-06-04, 13:41
Medlem
Ungdomsvårdboendet Sundbo ligger ju i Fagesta, har väl vart en hel del händelser där med grabbarna...
Så min gissning är väl att detta har skett inne på Sundbos område eller i alla fall utav de intagna.
Eftersom de va maskerade så skulle jag gissa på att gärningsmän och offer känner varandra.
Citera
2019-06-04, 13:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cunnilinguist
Det blir bättre om man inleder sina trådar med lite citeringar.

Det är även klädsamt att man använder sig av unv.is och inte genererar intäkter åt svenskfientliga hatsajter så som boulevardtabloiden Aftonbladet.

Rent spontant och fördomsfullt så låter pojkvåldtäkt av andra män, pojkar lite som om det vore afghan/hazarvarning på det - bacha bazi, någon?

Sedan också Fagersta, har de inte ett ganska så stort ungdomsfängelse där, eller SIS-hem eller något? Kanske har någonting med det att göra och där lär det väl sitta en del afghan/hazarer?

Edit: Ser att de lagt ut en alternativ rubrik nu "Pojke grovt våldtagen av maskerade män - polisutredning pågår - fördes till sjukhus - ingen gripen", vad innebär det att bli grovt våldtagen jämfört med bara våldtagen?
Penetration när det gäller barn.
Citera
2019-06-04, 13:47
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Sannolikt någon slags hämnd & jag tror inte dom satte på honom på "vanligt" vis. Snarare någon slags förnedring med något föremål i analen.

Hade det varit hämd hade dom inte varit maskerade
Citera
2019-06-04, 13:49
Medlem
flashblakks avatar
Det var ju därför regeringen utökade begreppet "våldtäkt", för att man i fall som dessa ska undra ifall det bara var "ett nyp i röven" när det eg var en nuppning i röven
Citera
2019-06-04, 13:53
Medlem
HarryScheinens avatar
Är det ryska sjöman eller tyska bögar som varit i farten, eller är det skäggbarn nu igen? Somalier brukar väl inte våldta andra pojkar på det sättet?
Citera
2019-06-04, 13:59
Medlem
Cunnilinguists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysweetsummerchild
Ungdomsvårdboendet Sundbo ligger ju i Fagesta, har väl vart en hel del händelser där med grabbarna...
Så min gissning är väl att detta har skett inne på Sundbos område eller i alla fall utav de intagna.
Eftersom de va maskerade så skulle jag gissa på att gärningsmän och offer känner varandra.

Precis så heter det. Var också min första tanke att det eventuellt var där som det hade hänt, eller att gärningsmännen hade någon sorts koppling dit. Det är väl där man placerar ganska så tungt kriminella enbart pojkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in