Citat:
Ursprungligen postat av
Madonnita
Ja.. alltså jag vill inte börja berätta historier om släkten.. så vitt jag vet bor mamman och har länge gjort i Tensta.. om det är ett bra svar..
Umgås kan man då o då.. jag personligen brukar inte ställa frågor förutom i allmänt osv.. hon kanske har bott lr har flyttat till Märsta.. för mig personligen är inte det relevant..
Ja, tusen tack! Det är svar på min fråga, som var ganska allmän, enligt mig. Vad som är relevant för mig behöver inte vara det för dig och viceversa.
Dessutom, när kvinnor mördas dagligen till höger o vänster runt oss (även män, barn, unga etc.)
är det väl helt naturligt att man ställer sig en massa frågor.
När det gäller detta forum vad tror du människorna gör här? Jag för min del vill försöka förstå vad som orsakar dessa eländiga, liv och död, mord?