Citat:
Ursprungligen postat av
Madonnita
Vet ej faktiskt.. Jag vet att hon led av leukemi och behandlades..
Ok tack.
Känns som ett sånt här rån inte sker av en slump där för jag tänkte om de var kopplat till mannens yrke .
Alternativet om de hade ett bröllop eller liknande i släkten och tillfälligt förvarade guld hemma. En psykopat hade nog inte bemödat sig att maskera och sig kunnat undfly platsen.
Nej detta lutar åt ngt personligt men avvaktar innan jag utvecklar några teorier. Som GW brukar säga "Hata slumpen"...