2019-06-02, 18:50
Medlem
Lanzals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Beror ju på vilken infallsvinkel man har..

VARFÖR är det fel för en 26 åring att dejta en 16 åring?

Exemplena hon hänvisar till i sin artikel ska man nog ta med en nypa salt då de flesta killar som lämnar en tjej är valfri player/idiot/bög/vet inte sitt eget bästa osv osv.
Hur gammal är du? Jag tyckte kanske lite samma när jag var yngre men nu skulle jag undra varför min vän vill ha en så ung tjej, det vore superobehagligt.
Citera
2019-06-02, 19:04
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
För att män med kassa gener skulle få ligga...
En till en principen är bara floskel för svaga män så enkelt är det bara.
I alla tider så har män med bra gener fått flera barn än de med dåliga.

Om du vore en kompetent jägare och samlare så skulle du antagligen vara ledare för flocken och få flest barn om det nu inte var någon bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Lanzal
Hur gammal är du? Jag tyckte kanske lite samma när jag var yngre men nu skulle jag undra varför min vän vill ha en så ung tjej, det vore superobehagligt.

Jag får intrycket att medelåldern är rätt låg i den här tråden. Många verkar lida svårt av byxångest inför det motsatta könet. Alternativt att folk inte har läst krönikan, som inte är nån feminism utan snarare sunt förnuft och något som de allra flesta skriver under på.
Citera
2019-06-02, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Så sant. Testosteronnivån har börjat sjunka sen flera år tillbaka, låter det sexigt? Nej precis.
Och sexlusten går inte att jämföra med en ung killes vars kuk kan börja stå direkt igen till skillnad från en äldre som gnäller över att han är trött och sen efter en halvtimmes väntan stolt tittar upp på en och säger att kuken nog börjar komma igång igen- vilket den såklart inte gjort utan bara är halvhård innan den slaknar igen.

Vissa killar på Flashback vill så gärna att ingen kille ska titta på en kvinna över 25, men vi alla vet att registrerar sig en 40-årig kvinna på en sexkontaktsajt så får hon massa meddelanden.
Så TS, uppenbarligen förstår inte killar att kvinnor endast duger till att föda barn. Så ska dom omyndigförklaras också?

Över 40 är det förstorad prostata och halvhård kuk som gäller för många män. OM de som sagt inte tar hand om sig själva, då kan de hålla längre.

Missunnsama och bittra incels som inte lämnat skärmen mer än för korta avstickare till ICA för att fylla på bröd, chips och läskförrådet.
Citera
2019-06-02, 19:43
Medlem
Knappast något nytt. Kvinnor har svårt att leva i verkligheten och försöker på alla sätt att tvinga till sig sex och "kärlek". Att de blir åsidosatta när de blir äldre är ingeting som bekommer dom. De har rätt till allting bara för att de existerar.

Aristofanes skrev en berömd pjäs om detta - Kvinnor i Parlamentet:

https://en.wikipedia.org/wiki/Assemblywomen

Menat som ett skämt, men allting håller på att bli verklighet idag.
Citera
2019-06-02, 19:52
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Över 40 är det förstorad prostata och halvhård kuk som gäller för många män. OM de som sagt inte tar hand om sig själva, då kan de hålla längre.

Missunnsama och bittra incels som inte lämnat skärmen mer än för korta avstickare till ICA för att fylla på bröd, chips och läskförrådet.
Herregud, lilla Jenny, det är som musik när de små liven gnyr och savar av livets safter. Du skulle bara veta!
Citera
2019-06-02, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Herregud, lilla Jenny, det är som musik när de små liven gnyr och savar av livets safter. Du skulle bara veta!

Sådär uttryckte sig Fritzl också.
Citera
2019-06-02, 20:14
Bannlyst
Citat:
Sådär uttryckte sig Fritzl också.

Fast gjorde han verkligen det? Vet du vad som försiggick i Fritzlerns huvud?
Citera
2019-06-02, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimsktSverige
Fast gjorde han verkligen det? Vet du vad som försiggick i Fritzlerns huvud?

En något konstig fråga, du vet att det finns något som heter "dokumentärer" va?
Citera
2019-06-02, 20:39
Avslutad
Citat:
Och? Vad har Fritzl med något att göra? Han drack förmodligen mjölk också.
Citera
2019-06-02, 20:41
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Lilla Jenny, du varken gnyr och savar när du tycker att skönt, lider du av vestibulit månne?
Citera
2019-06-02, 20:49
Medlem
Vissa unga tjejer är biologiskt attraherade av äldre män, låt dom vara det, det är inte fel. Samma sak med de äldre män som är biologiskt attraherade av unga snygga tjejer.

Det är status för en äldre man att ha en ung snygg tjej. Det är status för en ung tjej att ha en framgångsrik man. Det finns få unga snygga tjejer sett till hela befolkningen, samma sak med framgångsrika män. Det som är sällsynt och unikt är eftertraktat och har därför ett högre värde.
Citera
2019-06-02, 20:52
Medlem
Blåtås avatar
Äldre kvinnor vill försvara sina revir?

Sjuka fenomen tas upp men är det hela bilden? Män gifter sig med tjejer i låga åldrar världen över.

Det biologiska är den största faktorn sen kanske knullibralism och friknullfeminism gjort tjejerna galna och männen giftiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in