2019-06-01, 20:26
Medlem
Turist i tidens avatar
Lill Lindfors. Jag är ingen större beundrare av henne men hon har definitivt charm och hon "bjussar på sig själv"
Citera
2019-06-01, 20:44
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ett sjukt påstående. Hoppas du skäms!

Anita Hegerland däremot, där snackar vi charm.
Ja?

Hör du inte hur illa det låter när du skriver sådär? Eller hur? Hej Basalorum! Artikelskribenten efterfrågade vilken kvinnlig artist inom det musikaliska som är charmigast. Jag svarade då Sonya Hedenbratt. Håller du inte med om det? Jag följer alltså artikelns andemening till punkt och pricka med stor precision. Jolly Bob från Aberdeen. Jag tycker att du ska se dig själv i spegeln och fundera på vad du är för en sorts person egentligen!

Ja!

Nu kom jag att tänka på Family Four som jag nämnde i min första artikel. Det var förvisso två manliga sångare med, men också alltid två kvinnliga sångerskor, även om de byttes ut under karriären. Kom nu för helvete in i matchen och lyssna på "Härliga sommardag" eller "Vita vidder" på YouTube så får du se själv. Hej Basalorum!

Ja!
Citera
2019-06-01, 21:57
Medlem
Pausaniass avatar
Marie MacDonald McLaughlin Lawrie dvs Lulu.
Citera
2019-06-01, 22:03
Medlem
Leila K
Citera
2019-06-01, 22:07
Medlem
Slottsherres avatar
Bland dom svenska ligger Monica Zetterlund bra till hos mig. Blommade verkligen ut hos Hasse & Tage.
Citera
2019-06-01, 22:10
Medlem
Jag gillar Susanna Hoffs från The bangles.Trevig rösta mysiga låtar
Citera
2019-06-01, 22:13
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Deborah "Blondie" Harry, finns ingen som kommer i närheten av hennes utstrålning som hon hade i sina gyllene år.
+1

Dessutom den absolut snyggaste kvinnliga artisten genom tiderna! Helt galet!
Citera
2019-06-01, 22:22
Medlem
Dusty Springfield. Älskar den rökiga rösten!!
Citera
2019-06-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Lill Lindfors. Jag är ingen större beundrare av henne men hon har definitivt charm och hon "bjussar på sig själv"
Jag håller på Lill Lindfors, och hon håller än. " Masken Max " som blev förälskad i sin lilla stjärt. Hon har verkligen glimt i ögat och stor värme inifrån.
Citera
2019-06-01, 22:25
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snajje
Joni Mitchell
Ökänd för sin frispråkighet? Emmylou harris såg ju ännu bättre ut...vet inte hur hon var till sättet. men countrysångorskor överlag förväntas vara helylle. Dolly Parton har definitivt charm.
Citera
2019-06-01, 22:57
Medlem
Millediablos avatar
Sia, ffa pre-kandelaberlåten. Skön röst och härligt charmig. Här med Zero 7 och Miss Barker m.fl https://youtu.be/fdIpY3vfNYI
Citera
2019-06-01, 23:45
Medlem
Lagerthas avatar
Inga av era förslag hittills är i närheten av Ann-Margret!

https://www.youtube.com/watch?v=1t3cBTb3xPc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in