Citat:
Ursprungligen postat av
freeriderXII
Ja åtminstone så långt tillbaka det finns film bevarat.
Att vara snygg behöver inte vara det exakt samma som att ha charm. Visst ett vackert leende och glimten i ögat hjälper men det är också den inre personligheten som lyser igenom utåt.
Ska jag välja en med charm så kan det bli denna
Caterina Valente hon är inte snyggast men charm har hon.
Men hon är givetvis snygg så det räcker också.
Tack som tusan för den länken. Den har jag inte sett tidigare. 100% charm. Så fantastiskt chosefritt. Annat än allt krystat, tillgjort, konstlat och ängsligt som finns idag. Idag hade Dean blivit anmäld för sexuella trakasserier för sitt svar på "are you ready for the big finnish". Men inte Caterina, hon skrattar och är helt med på noterna. Gud vad jag saknar den tiden när allt var OK.
Jag stöter på charmfulla kvinnor med jämna mellanrum när man tittar på äldre filmer och klipp, men jag har ingen riktig bra att erbjuda just nu. Inte i paritet till ditt klipp i alla fall. Jag är svag för Agnetha Fältskog framför allt i åldern när de fortfarande var glada. En av favoritlåtarna är Agnetha när hon vänder sig om och blinkar med ena ögat tex 00:38 in i denna
https://www.youtube.com/watch?v=-crgQGdpZR0
Riktig charm som du beskriver får jag återkomma om. Ingen av dagens artister är i närheten i alla fall.