• 2
  • 3
2019-06-01, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasbogen
Ursäkta men vad snackar du om? Vart har jag drog/spelberoende? Du har ingen aning men det är bra att du vet mer om mig en vad jag själv gör 😅

Kille, vad får dig att tro dig veta det??

"Gobbe i Jönköping?" och vet hur lång tid det tar innan man får brev på posten när man åkt fast i pisstest m.m. 😆😆😆

Inga konstigheter här!
Citera
2019-06-01, 15:57
Medlem
Det borde väl inte vara några problem?
Citat:
Ursprungligen postat av knasbogen
Hej!

Det är så att jag blev av med mitt jobb för några månader sedan och sedan dess och min ekonomi varit katastrof så jag knappt haft någon inkomst men jag ändå lyckats och det går runt någorlunda.

Denna månaden var jätte tajt det är grunt precis med hyra och räkningar med hjälp av vänner och släktingar. Jag har en räkning kvar på 800 kr och jag kan inte lösa det för ingen kunde hjälpa mer.

Jag måste få ihop dom pengarna till på söndag absolut senast måndag och jag vet inte hur. Jag kan inte ta SMS lån eller några andra lån då jag har skuld. Så finns det någon som har något tips så snälla ge mig dom, mår jätte dåligt och är i desperat behov av dom pengarna .
Citera
2019-06-01, 16:38
Medlem
Prova med att ringa räkningens fodringsägare och be om förlängd betaltid.

Kolla igenom dina saker i jakt på blockwtföremål!
Citera
2019-06-01, 16:43
Medlem
mschiefs avatar
Be om några dagars förläng betaltid. Köp sedan Airpods på nätet mot en 30-dagarsfaktura och sälj sedan dessa billigt på Blocket. Du förlorar några hundralappar på affären men det skulle du göra med sms-lån också.
Citera
2019-06-01, 17:26
Medlem
Det var ett väldans snack om droger!
Men vet ni vad, jag har haft lyrica utskrivet och blev snabbt beroende och ville sluta kvickt då atn är åt helvete. Testade med bens men hjälpte inte.
Ang gobbe fråga var åt en polare som brukar det. Jag har aldrig ens testat och skulle aldrig göra det heller.
Och spelmissbruk? Absolut inte. Har inte spelat på läge och är på spelpaus. Sä sluta tro ni vet nånting, utan fråga istället 😊

Förstår inte ens varför jag förklarar mig.
Men tack ni som kom med tips iallafall! Finns fina människor bakom nätet också och tur är väl det!
Citera
2019-06-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Be om några dagars förläng betaltid. Köp sedan Airpods på nätet mot en 30-dagarsfaktura och sälj sedan dessa billigt på Blocket. Du förlorar några hundralappar på affären men det skulle du göra med sms-lån också.

Det går väl inte göra om jag är hos fogden?
Citera
2019-06-01, 19:18
Medlem
Finns det någon juggemaffia eller HA nära dig? Dom lånar gladeligen ut pengar till dig! Naturligtvis blir det "lite" ränta osse! 🤓
Citera
2019-06-02, 02:43
Medlem
Vad är det ens för räkning?
Har du massa skulder hos fogden redan?
Är den nödvändig för din överlevnad?
Citera
2019-06-02, 04:54
Medlem
DeMo_Ds avatar
pinsamt
Citera
2019-06-02, 06:54
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Tråden är rapporterad för reklam och annonsering. Varför moderatorerna inte plockar bort dessa uppenbara tiggeritrådar av spelmissbrukare och knarkare som låtsas vara kvinnor för donationer och sympati är bortom mig.

OBS! TS är en spel- och drogmissbrukare (se tidigare inlägg) som nu behöver "800 kr" för att fortskrida med sitt missbruk. Nu låtsas han vara kvinna på Flashback i hopp om att någon patetisk stackare ska PM:a för Swish-nummer.

Bra att veta
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in