2019-05-31, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Jag skulle nog inte ha stavat det "socilogi" men du skrev ju att du var en "äkta svensk" - så vad är din definition av "en äkta svensk" - en sådan som du uppenbarligen själv definierar dig som?

Men käften då! Jag skrev det för fan rätt raden under det. Har du en synnerligen svår autism idag eller? Angrip sakfrågan, Cheese är ultraradikaliserad och det förvånar väl ingen attt en hypermaskulin vit man säger något rasistiskt? Ja jag säger rasistisk för ni kallar mig kommunist bara för att jag drog upp ett accepterat uttryck, vilket "främlingsfientlig" är. Läs vetenskapens syn på SD
Citera
2019-06-01, 00:07
Medlem
DaChiefs avatar
Pkfolket går bananas. Som vanligt ska folk som talar om det negativa med multikultitramset ska shamas offentligt.

Ja London är kulturellt inte London längre. Precis som alla svenska ständer. Menafolk överallt som inte kan svensk kultur.

Sverige är förstört.
Citera
2019-06-01, 00:10
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Brukar oftast tycka att man inte ska lyssna på kändisar. För varför skulle deras åsikt spegla bättre än någon annan? Men när det gäller John Cleese ska man göra ett undantag. Det är en väldigt klok man. Så detta uttalande förvånar mig inte.

Tom. den person jag känner som är mest PK av alla tycker att London inte är engelskt.

Att folk gnäller och påstår att det är rasistiskt trots att John inte nämner ett enda ord om ras eller nåt sånt, det pekar ännu mer på vad som är fel med världen.

Hoppas John Cleese kan kasta en kossa eller två i vrede mot politikerna.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2019-06-01 kl. 00:12.
Citera
2019-06-01, 07:52
Medlem
TraXzmans avatar
Såklart är John Cleese en ikon av engelsk humor. Och som etnisk engelskman som värnar om sin kultur och land har han såklart självklara orsaker att konstatera att London inte längre är en engelsk stad för den är occuperad av araber och negrer som inte heller följer integrationen, assimlieringen av kulturen utan radera ut den med massa annan skitkultur som troligen inte är intressant för de vita etniska engelskmännen för då hade dom ju för fan bott kvar i London... är ju inget konstigt med det?
Citera
2019-06-01, 08:01
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Bra sagt men förgäves. Vänsterskräpet kommer kalla han senil, korkad eller rasist/nazist. sen är han förpassad till kommunistskräpögen.

Jo men att kalla nån för något är ju inte att vara något som går att bevisa varför man är det... Men de med livliga fantasier som motsätter sig redan fastbultade fakta och som gillar att säga att jorden är platt bara för att vara annorlunda, är liksom passé idag och väldigt barnsligt precis som vänsterskräpet är
Citera
2019-06-01, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofenshuvudbry
Ett mycket högerextremt uttalande. Förstår jag honom rätt om han säger att han bara är beredd att bo i ett koloniserande land när han får fördelarna av det? Nää du Cheese, nu kommer de koloniserade kropparna till England och det är bara rättvist.

Du anser att uttalandet är högerextremt?
Bevisar endast hur extremt skrämmande vänster naivismen är, han påtalar observationer från andra personer.

Du får hitta nya visdomsord från din allsmäktige så att du slipper tänka, i och med begränsningen är övertydlig.
Citera
2019-06-01, 08:35
Moderator
manamanahs avatar
Mycket tjafs och ot, sluta eller så kommer jag dela ut varningar.

Mod.
Citera
2019-06-01, 12:01
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Det är bra att en sådan älskad person som John Cleese säger detta. Klart att man föredrar vissa kulturer framför andra. Jag föredrar svensk kultur, en muslim föredrar muslimsk kultur, en jude föredrar judisk kultur. Vi har alla en tillhörighet. Allting är inte bara en härlig global fest där inga fördomar finns. Mångkultur leder till splittring och osämja och det är väl på ett sätt naturligt mänskligt? Alla kämpar om att vara på topp. ”Den andre” har jobbiga seder, uppför sig konstigt, tror på konstiga gudar.
Bättre med homogena sammansättningar där man åtminstone börjar gräla på likartade grunder.

Vill dessutom tillägga att det i England finns betydligt många fler svarta och indier som är 100% assimilerade än om man jämför med hur det står till med Mena-integrationen i Sverige. . Inte sällan man ser ett nästan helvitt gäng på local pub och en svart, han eller hon pratar brittisk engelska och verkar inte vara någon ”token black”. Något att fundera på. De som är integrerade är det verkligen till 100%. Då få som är det, menar jag,
Senast redigerad av BoulevardAlruna 2019-06-01 kl. 12:05.
Citera
2019-06-01, 13:39
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Jo men att kalla nån för något är ju inte att vara något som går att bevisa varför man är det... Men de med livliga fantasier som motsätter sig redan fastbultade fakta och som gillar att säga att jorden är platt bara för att vara annorlunda, är liksom passé idag och väldigt barnsligt precis som vänsterskräpet är

De gjorde samma sak mot Clintan när han kom ut som pro-Trump de här människorna har ingen skam i kroppen heller.
Citera
2019-06-01, 21:19
Medlem
Kalliss avatar
John Cheese?

Har det undgått dig? Att Cleese försöker belysa/spegla -

Är att dagens London år 2019, som på ett fåtal årtionden stöpts om till kulturell oigenkännlighet, våra släktleds arv till oss som trampar på jorden idag, men avsett av dåtida släkt, som ett arv till kommande generationer.

Det handlar alltså INTE om rasism!

Det handlar om att en massa människor erbjudits en fristad från död och förtryck, men som väljer att inte assimileras nya samhället som givit dem flyktingstatus.

Ronna i Södertälje är ett prakt-/skolexempel på människor som är otacksamma, som valt att stå utan svenska värderingar och kultur. Ronnamänniskor som aktivt pissar på svenska värderingar och svensk kultur, när tillfälle ges dem.

Glöm det där spåret om rasism!

Det handlar om att vardagligt folk, infödda som integrerade från olika världsdelar, tillsammans tappat tålamodet på de som fått beskydd men som inte accepterar det samhälle, människor som fredat dem med/i.

Människor som inte vill integreras, människor som vill skapa egna etniska subkulturer. Människor som dagligdags rövar annans egendom - inom och utanför den egna subkulturen. Som skränar och i grupp njuter av att sadistiskt våldta en ung kvinna i timslånga timmar.
https://youtu.be/G-q5u8HttBc?t=610
https://youtu.be/N6PT2dMilsQ?t=89
https://youtu.be/YUHNjPWRARg?t=10

NEJ!

Vi tolererar INTE detta tomma motsnack om att vi är rasister, när vi som den lilla flickan i H.C Andersens saga utbrister att - kejsaren är naken!

Tips som jag avser Er som inte fattat, som även avser Er som fattat och vill få mer kunskap:
https://www.youtube.com/channel/UC8kf0zcrJkz7muZg2C_J-XQ
Citera
2019-06-01, 23:23
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
I dagens läge har jag inget enmot att avrätta i militära... ofta licens militär sådan... såå när ?

kalla dom in mifg- ? plutonchef 20-22 år gammal va jag då ?

https://www.youtube.com/watch?v=CSvFpBOe8eY

Varför inte gå "åll in" och avrätta alla som inte passar John Cleeses smak?

Senilstofilen och hobbyrasisten JC bor väl på någon paradisö numer? Kanske alla som inte beter sig som inavlade Britter borde avrättas där också?

Problem solved!
Citera
2019-06-02, 22:47
Medlem
TraXzmans avatar
John Cleese on Brexit, newspapers and why he's leaving the UK - BBC Newsnight

https://www.youtube.com/watch?v=ULfqhCNHQPA
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera