• 4
  • 5
2019-05-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrtalje1
Jag tänker i termer av bevisning. Jag har bevis i Norrtäljefallen, och nu har jag startat en tråd om Kiruna som kan bli lika seg. I bästa fall kommer det någon och berättar något vettigt därifrån, eller så gräver jag vidare och får tag i domar, målnummer, namn och annat.
Vad har du bevis för? För tydligen så påstår du att de får ersättning från försäkringsbolag samtidigt som du hänvisar till sekretess. Detta är fejk news då du inte ens kan bevisa dina påståenden.
Att rätten dömt män för våldtäkt är knappast något bevis för någonting.
Citera
2019-05-30, 21:59
Medlem
senhackarens avatar
Dom borde hängas ut flera årtionden fram över. Jävla smutspack.
Citera
2019-05-31, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Vad har du bevis för? För tydligen så påstår du att de får ersättning från försäkringsbolag samtidigt som du hänvisar till sekretess. Detta är fejk news då du inte ens kan bevisa dina påståenden.
Att rätten dömt män för våldtäkt är knappast något bevis för någonting.

Jag har bevis för mig själv att det finns domar, att de hänger ihop, ajag har träffat ett par av de drabbade, jag har pratat med advokaterna, jag har fått detta från journalister på DN från början. Jag har därmed bevis för att detta är relevant och existerar. Resten behöver jag hjälp med från allmänhet, polis, åklagare, journalister, advokater m m. Jag har jobbat på detta i snart 8 år, och det kanske tar ett par år till, om jag fullföljer.
Citera
2019-05-31, 09:54
Medlem
Schäfer nisse är du polis ?
Citera
2019-05-31, 09:55
Medlem
Ej förvånad alls.
Citera
2019-05-31, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hope18
Ja, fast vem betalar ut pengarna? Det blir som att råna samhället två gånger!

Om menaiterna blir mot förmmodan blir utvisade så uppstår en samhällsekonomisk vinst om många miljoner kronor.
Citera
2019-05-31, 10:01
Medlem
Citat:
Jag har bevis för mig själv att det finns domar, att de hänger ihop, ajag har träffat ett par av de drabbade, jag har pratat med advokaterna, jag har fått detta från journalister på DN från början. Jag har därmed bevis för att detta är relevant och existerar. Resten behöver jag hjälp med från allmänhet, polis, åklagare, journalister, advokater m m. Jag har jobbat på detta i snart 8 år, och det kanske tar ett par år till, om jag fullföljer.

SÅ du driver en sak som Bonniers via DN vill att du driver men själva inte vill fronta?
Citera
2019-05-31, 11:58
Medlem
Citat:
Ja, det finns domar. Men lik förbannat sitter du med faktafel o nu har du även jobbat med detta i 8år vilket är imponerande då detta går hand i hand med foliehattarnas våldtäktsepedemi som började för 4-5år sedan.
Jag efterfrågar fakta för att slippa disskutera fake news. Några fakta kan du inte presentera o någon vettig frågeställning har jag inte sett.
Fortsätt gärna denna disskussion när du har något som styrker dina teorier.
Citera
2019-05-31, 14:08
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apexpredator
Knappt några anmälningar leder till fällande dom så det du skriver är helt enkelt felaktigt och du borde be om ursäkt din luffare.

Det ska krävas bevis för våldtäkt. Är det ord mot ord utan vittnen ska mannen frias. Som tur är går det oftast till så därför frias många. Vad är det att be om ursäkt för? 😴
Citera
2019-05-31, 15:52
Medlem
YP4XQs avatar
Men jag förstår inte... börjar de gråta under samlaget och sådär eller, jag menar historierna måste vara väldigt trovärdiga för att det hela ska gå igenom.
Citera
2019-05-31, 18:03
Medlem
Apexpredators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Det ska krävas bevis för våldtäkt. Är det ord mot ord utan vittnen ska mannen frias. Som tur är går det oftast till så därför frias många. Vad är det att be om ursäkt för? 😴

Du skrev det precis motsatta innan.
Citera
2019-06-02, 14:25
Medlem
senhackarens avatar
Ut med namn och bild på samtliga suggor.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in