Citat:
Ursprungligen postat av
Detanvändarnam
Vänstern och kyrkan i symbios det vill jag nog förhålla mig skeptisk till.
Det är ingen hemlighet att vänsterkommunister infiltrerat svenska kyrkan sedan länge. Som du nog kan se dessutom så har svenska kyrkan föga med Kristendom att göra längre utan det hanteras som vilka andra vänsterorganisationer som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Detanvändarnam
Det är nog du som lider av psykos,kommunistpsykos menar jag.
Lider Nord-korea och Kina av stora invällar problem?
Det är skillnad på Nordkorea och Kina vs den moderna kommunismen i västvärlden som i allra högsta grad är för massinvandring till västländer och som är globalister och vill se en kommunistisk världsstat med en världsregering osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
genushexan
Du citerar några vita män som är helt passé. Jag talar naturligtvis om seriös forskning - d.v.s. genusforskning.
Massdeportationen är ett övergrepp och en skammfläck!
Jag antar att du är sarkastisk men tyvärr finns det alltför många som verkligen anser att genusvetenskap är något verkligt och seriöst och som dessutom är extremt rasistiska och avskyr den vita mannen som pesten. Mitt råd till dom, flytta till något av de hundratals länder i världen där den vite mannen inte ens existerar eller så kan man ju flytta till exempelvis Sydafrika och njuta av den pågående plundringen av vitas ägor och det pågående folkmordet på dom onda vita.