2019-05-29, 23:56
Medlem
Detanvändarnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Jag hatar svenska kyrkan. Hur mycket ska vänstern förstöra?
https://www.unt.se/sigtunabygden/kyr...e-5318668.aspx
Vänstern och kyrkan i symbios det vill jag nog förhålla mig skeptisk till.
Citera
2019-05-30, 00:00
Medlem
Detanvändarnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Nej vänstern anser i sin psykos att det inte finns gränser, tur att den kommunistiska marxist globalist psykopaten är få till antalet.

Det är nog du som lider av psykos,kommunistpsykos menar jag.
Lider Nord-korea och Kina av stora invällar problem?
Citera
2019-05-30, 00:30
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happysmurf
Vilka nationalekonomer känner du till som inriktar sig på ”immigration economics”? George Borjas? Jim Smith? Angus Deaton? Vilka fler har du koll på? Har du läst deras studier? Nej, jag trodde inte det! All seriös forskning leder ABSOLUT INTE till slutsatsen att all invandring leder till starkare tillväxt. Bara det att du använder dig av det basala vokabuläret ”länder blir rikare” avslöjar genast att du inte har en jävla aning om vad forsknigen säger. Du har troligtvis ALDRIG tagit en kurs i nationalekonomi.
Du citerar några vita män som är helt passé. Jag talar naturligtvis om seriös forskning - d.v.s. genusforskning.
Massdeportationen är ett övergrepp och en skammfläck!
Citera
2019-05-30, 00:36
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankdosa
När till och med Sverige, det kanske mesigaste landet i världen, skickar tillbaka folk till Afghanistan så kan man räkna ut med röven att det är 100% säkert.
Det är ett som är säkert, ett jävla mesigt ryggradslöst folk också, mig inräknat.
Nä knyt näven i fickan hårt så blir alla rädda hahaha.
Jag skäms!
Citera
2019-05-30, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned-Poltergeist
Jag kan bara tala för Afghanistan och där är sannolikheten att du blir dödad stor.
Hur många dödas om dagen?
Citera
2019-05-30, 01:32
Medlem
clownpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Du citerar några vita män som är helt passé. Jag talar naturligtvis om seriös forskning - d.v.s. genusforskning.

Påtvingad massinvandring är ett övergrepp mot etniska svenskar.
Senast redigerad av clownpepe 2019-05-30 kl. 01:35.
Citera
2019-05-30, 01:42
Medlem
SMKs avatar
Är det Sveriges ansvar att rädda alla afghaner?
Citera
2019-05-30, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Fira för att 25 st skickades hem.
Dumma jävla får.
April 2019 beviljades 9.630 uppehållstillstånd, 325 st per dag. Lördagar och söndagar medräknade.

Nettot in blev 300 st dagen när 25 utvisade räknats av. Det kommer födas ca 70.000 barn med svenska föräldrar i år, det kommer födas ca 50.000 barn med utrikesfödda föräldrar i år, ca 110.000 utbölingar kommer att beviljas uppehållstillstånd. Dvs 70.000 nya svenskar och 160.000 nya utlänningar på pluskontot. Av de som dör 2019 är ca 80.000 etniska svenskar och 10.000 utrikesfödda och barn till utrikesfödda.
Summerat: Svenskar minus 20.000 per år, utlänningsr plus 150.000 per år. Detta i Sverige, Svearnas rike.

Nivåer som betyder nationellt självmord och ni jublar.
1.000 st per dag behöver lämna landet under flera år. Annars blir svenskar på sikt ett folk utan ett land. Som zigenare, kurder eller judar. Hur kul är det.

Maktpartierna i vår riksdag vill egentligen inte ha nationer utan vill riva upp gränserna. Självklart erkänner de inte detta rakt upp till folket som ändå viftar med en blågul flagga emellanåt och pratar om Sverige. Inte ens det marxistiskt indoktrinerade svenska folket 2019 är fullt redo för en global, rotlös värld. Trots all PK, hjärntvätt and what not.

Men det är våra politiker, som egentligen skiter i vilket så länge de får pengar, en titel, toppjobb och garanterad pension.
Citera
2019-05-30, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned-Poltergeist
Jag kan bara tala för Afghanistan och där är sannolikheten att du blir dödad stor.

Jaså?

Konflikten i Afghanistan har sedan 2001 krävt 30 000 civila dödsoffer. Det i ett land med 30 miljoner människor.

Alltså... Ungefär samma risk... som att dö i en trafikolycka i Sverige!
Citera
2019-05-30, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Blir jättestörd när jag ser nyanlända föräldrar med flera barn och en bulle i ugnen, garanterat försörjda av sociala och där bara barnbidraget ses som ett tillräckligt skäl att flytta till Sverige.
Nu kommer många att bli arga men jag anser att barnbidraget borde tas bort och ersättas av en skattesänkning på arbete.
Samma här. Blir också störd på folk som föder många barn fast de inte har ett fast jobb och ordnad ekonomi. Anser även att barnbidraget ska bort eftersom jorden är överbefolkad och då Sverige har så stora ekologiska fotavtryck så borde vi för klimatets skull minska vår befolkning inte öka.
Senast redigerad av karanan 2019-05-30 kl. 03:47.
Citera
2019-05-30, 05:52
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detanvändarnam
Vänstern och kyrkan i symbios det vill jag nog förhålla mig skeptisk till.

Det är ingen hemlighet att vänsterkommunister infiltrerat svenska kyrkan sedan länge. Som du nog kan se dessutom så har svenska kyrkan föga med Kristendom att göra längre utan det hanteras som vilka andra vänsterorganisationer som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av Detanvändarnam
Det är nog du som lider av psykos,kommunistpsykos menar jag.
Lider Nord-korea och Kina av stora invällar problem?

Det är skillnad på Nordkorea och Kina vs den moderna kommunismen i västvärlden som i allra högsta grad är för massinvandring till västländer och som är globalister och vill se en kommunistisk världsstat med en världsregering osv.

Citat:
Ursprungligen postat av genushexan

Jag antar att du är sarkastisk men tyvärr finns det alltför många som verkligen anser att genusvetenskap är något verkligt och seriöst och som dessutom är extremt rasistiska och avskyr den vita mannen som pesten. Mitt råd till dom, flytta till något av de hundratals länder i världen där den vite mannen inte ens existerar eller så kan man ju flytta till exempelvis Sydafrika och njuta av den pågående plundringen av vitas ägor och det pågående folkmordet på dom onda vita.
Citera
2019-05-30, 06:09
Medlem
Hur gick det nu då, blev någon deporterad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in