2019-05-26, 23:31
Medlem
DixieDs avatar
Hej

Jag förstår inte varför alla ska prata om sex/eller varför allt måste handla om sex. Varför ska alla ämnen handla om sex? Speciellt när en kvinna och en man ska samtala så försöker mannen alltid leda det till sex

Kan man få en vettig förklaring till anledningen till att dagens generation enbart ska ta upp sex i varenda ämne?
Citera
2019-05-26, 23:49
Medlem
DixieDs avatar
Varför är det ens relevant?
Uppenbarligen kan jag knulla när jag vill men jag vill inte göra det. Jag tycker det bedrövligt att 30-åringar kvinnor och män beter sig som tonåringar och tänker enbart på sex.

Finns ingenting annat i hjärnan än sex på dessa individer
Citera
2019-05-26, 23:52
Bannlyst
Därför att folk inte har nå andra intressen i sina liv , folk är ofta riktigt tråkiga .
Citera
2019-05-27, 00:10
Bannlyst
Sista dagarna skulle jag vilja säga. Sex utanför äktenskapet anses ej längre vara fel och allt är fritt fram. Media är ägt av globalisteliten som sexualiserar allting för att tilltala reptildelen av våra hjärnor och folk köper det. Pinsamt..

https://www.youtube.com/watch?v=rZycms188Ug

https://www.youtube.com/watch?v=fjtstLZeTIs

(JA jag rödpillar! Hacka'nte!)
Citera
2019-05-27, 01:37
Medlem
För att folk vill ha sex och klumpigt letar efter en partner
så att folk som du kan pissa på dom?

Andra intressen? Män och kvinnor har inga gemensamma intressen...
Dom flesta människor delar inte många intressen överhuvudtaget
så där folk träffas och möts där finns mer människor som letar efter en partner
än människor som delar något "intresse".
Citera
2019-05-27, 02:01
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Varför är det ens relevant?
Uppenbarligen kan jag knulla när jag vill men jag vill inte göra det. Jag tycker det bedrövligt att 30-åringar kvinnor och män beter sig som tonåringar och tänker enbart på sex.

Finns ingenting annat i hjärnan än sex på dessa individer

Precis, du kan knulla när du vill. Inte män dock. Du är som en rik person som undrar varför folk svälter för att det inte finns bröd och säger "Varför äter de inte tårta då?"

Kvinnor är först och främst sexobjekt för män. Varför låtsas vi som att det vore annorlunda? Sex är också de facto det enda biologiska skälet till att man ens väljer att jaga en relation med en kvinna. Allt det där andra som kärlek, känslor och närhet är egentligen bara ett plus.

Och jag kan ta mig fan på om du inte skulle klaga ifall du träffade en kille som inte kunde få upp den eller var ointresserad av sex.
Citera
2019-05-27, 04:06
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Mm det är tråkigt.
Man kan prata om något annat, inte bara sex, men många verkar inte ha något intresse och särskilt när de pratar med kvinnor så är det bara sex som gäller att prata om. De kanske inte tänker på något annat. Eller så tycker de att kvinor inte är värdiga att få prata om andra saker.
Betyder ju inte att man inte gillar sex bara för man inte jämt vill prata om bara sex. De kanske också är dåliga på sex trots att det är det enda de tänker på.
Citera
2019-05-27, 04:23
Medlem
Mr Bs avatar
Meningslöst egentligen , som en drog som utsöndrar dopamin , de är bara beroende och fyller vakuumet inom sig och sin brist på livsfilosofi med temporära delirium.
De lever för det , tragiskt.
Citera
2019-05-27, 06:54
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Hej

Jag förstår inte varför alla ska prata om sex/eller varför allt måste handla om sex. Varför ska alla ämnen handla om sex? Speciellt när en kvinna och en man ska samtala så försöker mannen alltid leda det till sex

Kan man få en vettig förklaring till anledningen till att dagens generation enbart ska ta upp sex i varenda ämne?

Jag känner inte igen mig i detta. Det händer ytterst sällan att sex dyker upp som samtalsämne bland mig och mina bekanta. Vare sig det gäller män eller kvinnor. Men så är jag ju inte 30-någonting heller.
Citera
2019-05-27, 06:57
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger-74
Jag känner inte igen mig i detta. Det händer ytterst sällan att sex dyker upp som samtalsämne bland mig och mina bekanta. Vare sig det gäller män eller kvinnor. Men så är jag ju inte 30-någonting heller.

Jag har inte upplevt 40-åringar på samma vis. Varken män eller kvinnor. Det är ett riktigt bedrövligt beteende. Det känns som man är tillbaka till 15-års åldern då man tyckte att Leo var ”het” och ville ligga med honom trots att man bara sett honom på TV.
Citera
2019-05-27, 08:19
Medlem
Anledningen till att män försöker leda samtalet till sex när de pratar med en kvinna är för att det är dit de vill, och i många fall kan det vara det enda de är intresserade av hos den kvinnan.

Prova att själv styra samtalet dit du vill. Än har jag inte mött en enda man som inte villigt hänger med på det samtalsämne jag visar att jag är intresserad av efter att jag markerat att sexsnack inte är okej, så jag skulle säga att män är oerhört enkla på det viset.
Citera
2019-05-27, 09:00
Medlem
Citat:
Hej

Speciellt när en kvinna och en man ska samtala så försöker mannen alltid leda det till sex

Jag har andra erfarenheter. När jag pratat med kvinnor så är det DOM som tar upp ämnet sex först.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in