Citat:
Fast jag har bra mycket större summor än så när jag ska ta ut.
Jag kan spela mellan 1000-8000 kr per tryck på lightning roulette då flyger pengarna iväg snabbt iväg men också vinsterna blir stora. Ju mer jag vinner desto högre bettar jag, jag försöker hamna i en streak, det är sådan jag letar efter när jag spelar.
Jag brukar ta ut mellan 2000-10.000 euro per gång.
Spelar nästan hela bordet också och letar efter blixten ska slå ned på mina toppnummer där jag bettar stort. Har fått in alla lightning som är mellan 500-50 gånger insatsen. Oftast får jag in dom numren där jag inte bettar så stort men vart nära en halvmille flera ggr när nr kulan har hamnat precis jämte. Högsta jag har vunnit är väl 50 tusen på en omgång men oftast så vinner jag mellan 10-30 tusen när jag får in lightning. Oftast vinner jag på en massa småvinster när mina nummer kommer i tät följd då flyger jag upp eftersom jag bettar högt. Jag brukar stanna snabbt oftast vid 3 förluster i rad. Tyvärr gjorde jag bort mig häromdagen och fortsätta spela efter vunnit mycket pengar då dom inte tog ut pengarna direkt(Klassisker av spelbolagen trots dom gör reklam för snabba uttag), jag bommade 13 nummer i rad, trots att jag hade nästan hela bordet haha. När min enorma vinst var slut så kom mina nr direkt och flera av dom i nästan rad. Så äckligt är det och det har hänt vid flera tillfällen så man undra om inte det är fejk ändå.
Oavsett sjukt roligt spel, testa om du inte har gjort det.
Testade ett sådant jackspott spel bara för att ta en paus. Fick bonusen, oyea tänkte jag när jag inte hade vunnit typ en krona på 1000 kr. Då fick jag 120 kr, haha så sjukt dålig vinst för en bonusspel då spelade jag typ 50 kr trycket. Hall of gods tror jag den hette. Hur fan kan en bonus omgång ge 120 kr. Det är så äckligt.