Citat:
Ursprungligen postat av
Hyrr
Invandringspolitik?
Skåne i allmänhet och Malmö i synnerhet är fullt med bruna folk som erhåller svenskt medborgarskap.
Den danska regeringen skulle inte ens vilja ha Skåne och Blekinge tillbaka trots bitterheten de fortfarande känner över förlusten 1658.
Japp! Kolla småbyar runtom i Skåne, där har SD 40%. Det är för att människorna inte längre vill bo i dessa skitstäder: Malmö, Lund och Helsingborg är invaderade av blattar, då väljer svensken att i vart fall få spendera sin fritid utanför kaoset. Däremot kan man se att Afs i dessa orter har siffror som i landet i stort, det finns helt klart ett element av bristande kunskap om Afs bland folket, jag anser nog att man har en skyldighet att inhämta kunskap om alternativen bland partierna. Hursomhelst så är Skåne det första som kommer att falla, tro mig, här nere syns verkligen mångkulturens underbara jävla skithål. Finns inte längre städer i Skåne där du kommer undan det helvete mångkulturen medför.
Ber alla att kolla hur man röstar i Umeå, kolla sedan upp hur svensk befolkningen är.
God natt Sverige, man förtjänar faktiskt det man väljer, ingen civilisation någonsin har kunnat hänvisa till någon barnpassare när det handlar om deras överlevnad och civilisation, det där är ett ytterst kännetecknande bevis på att ni är civilisations-curlade. Civilisationer som inte kämpar och än värre lägger sig ner och låter det komma, går under.
Edit: Umeå och hur de röstar:
https://data.val.se/val/ep2019/prelresultat/E/kvalkrets/24/80/02/index.html
Hur det ser ut demografiskt i Umeå:
https://affes.files.wordpress.com/2019/05/man-15-44-prognos-2028-webb-storlek.png
Svensken är dum, korkad, idiotisk och blind. Jag kan inte (och ingen tänkande människa borde) acceptera en sådan ursinnig själviskhet som det innebär att bara rösta utifrån hur det ser ut i ens egen omgivning. Att låta blattar härska i ett land baserat på hur nära man själv har till barbarerna är ologiskt, oförnuftigt men framförallt förbannat äckligt.