2021-11-13, 04:13
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Källa på att det är ett jävla bluffbolag! Jag gissar på att du är en fet nybörjare som borde äta varmkorv eller söka spel på hästar istället?
Vänta bara tills på Måndag, då kommer det avslöjas att insiderhandel pågått och kursen kommer sjunka dramatiskt. Innan årsskiftet är kursen under 10:-.
2021-11-13, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Det här är ett jävla bluffbolag... Kursen kommer aldrig nå över 15-20:-. Tycker synd om er som ligger mycket back men önskar att ni säljer innan det är för sent.
Synd för dig; Varför kommentera du här om du inte tror på ISR? Är du dum?
2021-11-13, 04:22
Medlem
Citat:
Vänta bara tills på Måndag, då kommer det avslöjas att insiderhandel pågått och kursen kommer sjunka dramatiskt. Innan årsskiftet är kursen under 10:-.
Ha ha! Nu får du allt förklara dig; Tror du själv på dina fantasier!
Senast redigerad av Truefighter 2021-11-13 kl. 04:27.
2021-11-13, 04:23
Medlem
Kom ut med hsv2 vaccin åsnejävlar.
Herpes typ 2 dvs
2021-11-13, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Herpes typ 2 dvs
Jag tror på ISR men utveckla gärna!
2021-11-13, 04:43
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Jag tror på ISR men utveckla gärna!
Jag sålde alla ISR för 11:-, den kommer inte gå över 13-14:-.
2021-11-13, 04:54
Medlem
Citat:
Jag sålde alla ISR för 11:-, den kommer inte gå över 13-14:-.
Men vem fan är du att sätta riktkurser bara för du har sålt är du helt ok i huvet!
2021-11-13, 08:04
Medlem
Citat:
Det här är ett jävla bluffbolag... Kursen kommer aldrig nå över 15-20:-. Tycker synd om er som ligger mycket back men önskar att ni säljer innan det är för sent.
Haha kommer du med ett sådant påstående får du fanimej lägga fram belägg för det med.

Har du ens läst på om vad bolaget har på gång och hur långt dom kommit i processen?
2021-11-13, 08:39
Medlem
Jag har själv ISR, spännande bolag. Dock förstår jag inte varför den inte slutar upp några % nu senaste dagarna efter positiva pm? Medans andra aktier går upp på minsta lilla..
2021-11-13, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Jag har själv ISR, spännande bolag. Dock förstår jag inte varför den inte slutar upp några % nu senaste dagarna efter positiva pm? Medans andra aktier går upp på minsta lilla..
Jag äger en del också! Det du ser är förmodligen svaga händer och fluktureringar rent allmänt. Jag har insett att buy and hold är oftast bäst om man tror på AB + riskspridning. Även om det händer att jag tradar i vissa fall!
Senast redigerad av Truefighter 2021-11-13 kl. 08:57.
2021-12-31, 15:53
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Sa ju det, förlorade alla mina pengar hos ISR.
Citat:
Ha ha! Nu får du allt förklara dig; Tror du själv på dina fantasier!

Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Herpes typ 2 dvs

Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Haha kommer du med ett sådant påstående får du fanimej lägga fram belägg för det med.

Har du ens läst på om vad bolaget har på gång och hur långt dom kommit i processen?

Citat:
Ursprungligen postat av oskii
2021-12-31, 16:13
Medlem
Citat:
Sa ju det, förlorade alla mina pengar hos ISR.
Alla? Hur kan du ha förlorat alla pengar? För att det ska ske måste ju aktien gå ned till noll. Biotech är alltid en hög risk men kan ge otroligt bra utdelning. Jag skulle aldrig ha hela mitt innehav i en enda aktie hur som helst. ISR kan nog överraska det tror jag med.
Gott Nytt År!
Senast redigerad av Truefighter 2021-12-31 kl. 16:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in