Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-20, 16:13
  #1
Medlem
caecos avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2021-10-29, 22:08
  #2
Medlem
Jag antar att detta är "Monsterlab" samma märke?

När man läser deras produktbeskrivningar på HB blir jag lite förundrad. Är det någon som provat dessa? De påstår sig tillverka EC stacks som inte är spårbara varken i urin eller blod. De påstår sig ha en Clenbuterol speciellt framtagen för mänskligt bruk (inte häst-medicin) och på så sätt slipper man hela 95% av alla biverkningar, hur kan man påstå en sån sak?

Sen hela deras utbud verkar fantastiskt och orimligt. De har alla former av sprays och lotions, dianabol lotion, T3 spray, Tren Spray. Clen lotion etc. Nässpray för alla möjliga steroider som finns och jag vet inte allt. Tren-droppar och på detta sättet att administrera behöver du aldrig tänka på leverskador igen!

Shit, de skulle göra en sån "As Seen on TV" reklam. "BUT WAIT, THERE'S MORE!!"

Skämt å sido, är det någon som står bakom deras grejer eller?
Citera
2021-10-30, 00:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Jag antar att detta är "Monsterlab" samma märke?

När man läser deras produktbeskrivningar på HB blir jag lite förundrad. Är det någon som provat dessa? De påstår sig tillverka EC stacks som inte är spårbara varken i urin eller blod. De påstår sig ha en Clenbuterol speciellt framtagen för mänskligt bruk (inte häst-medicin) och på så sätt slipper man hela 95% av alla biverkningar, hur kan man påstå en sån sak?

Sen hela deras utbud verkar fantastiskt och orimligt. De har alla former av sprays och lotions, dianabol lotion, T3 spray, Tren Spray. Clen lotion etc. Nässpray för alla möjliga steroider som finns och jag vet inte allt. Tren-droppar och på detta sättet att administrera behöver du aldrig tänka på leverskador igen!

Shit, de skulle göra en sån "As Seen on TV" reklam. "BUT WAIT, THERE'S MORE!!"

Skämt å sido, är det någon som står bakom deras grejer eller?


De har gjort en sån... de släppte en video med en "rappare" dog av garv när jag såg den.

Men i övrigt, håll dig borta från detta, du förstår ju själv hur mkt bullshit de kastar ur sig.

Alla deras påståenden är bara bajs. Ta vilken produkt som helst som exempel, hormoner, sötningsmedel, blockerare av olika slag lr vilken organisk substans du än kan tänka dig, om vi tar och siktar in oss på hormoner nu bara för att göra det lite enkelt att förstå så har alla hormoner sina karaktäriska effekter och bieffekter. ALLA steroider som finns är derivat av varandra, alltså kopior/varianter, det gör att de kan ha olika nivåer av effekter och bieffekter, men det karaktäriska förblir detsamma.

Alla manliga hormoner är anabola och androgena, alla påverkar den egna produktionen, vissa aromatiserar och vissa gör inte det. Alla påverkar blodfetter, vissa påverkar leder osv.

Om någon nu kommer och påstår att de har skapat ett hormon, som inte stänger ner den egna produktionen, inte påverkar blodfetterna och inte heller lederna, då är det fan i mig inte ett hormon de har och du vet att de ljuger. Tänk dig att t.o.m SARMS som inte är hormoner, stänger ner dig och du fattar hur svårt det är att komma ifrån de karaktäriska effekterna/bieffekterna.

Tänk dig nu att påståendet kommer från ett ug lab som har som enda mål att göra ekonomisk vinning och de har absolut inget som helst krav på att ha vetenskapliga belägg så kan du ju räkna ut resten.

De får ju gärna presentera sina kliniska studier annnars? Med deras påståenden borde de ha patenterat varenda produkt de säljer.

Annars kolla deras rap video så lär du ju förstå hur seriöst du ska ta denna säljare/tillverkare.
__________________
Senast redigerad av LotN 2021-10-30 kl. 00:16.
Citera
2021-10-30, 01:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
De har gjort en sån... de släppte en video med en "rappare" dog av garv när jag såg den.

Men i övrigt, håll dig borta från detta, du förstår ju själv hur mkt bullshit de kastar ur sig.

Alla deras påståenden är bara bajs. Ta vilken produkt som helst som exempel, hormoner, sötningsmedel, blockerare av olika slag lr vilken organisk substans du än kan tänka dig, om vi tar och siktar in oss på hormoner nu bara för att göra det lite enkelt att förstå så har alla hormoner sina karaktäriska effekter och bieffekter. ALLA steroider som finns är derivat av varandra, alltså kopior/varianter, det gör att de kan ha olika nivåer av effekter och bieffekter, men det karaktäriska förblir detsamma.

Alla manliga hormoner är anabola och androgena, alla påverkar den egna produktionen, vissa aromatiserar och vissa gör inte det. Alla påverkar blodfetter, vissa påverkar leder osv.

Om någon nu kommer och påstår att de har skapat ett hormon, som inte stänger ner den egna produktionen, inte påverkar blodfetterna och inte heller lederna, då är det fan i mig inte ett hormon de har och du vet att de ljuger. Tänk dig att t.o.m SARMS som inte är hormoner, stänger ner dig och du fattar hur svårt det är att komma ifrån de karaktäriska effekterna/bieffekterna.

Tänk dig nu att påståendet kommer från ett ug lab som har som enda mål att göra ekonomisk vinning och de har absolut inget som helst krav på att ha vetenskapliga belägg så kan du ju räkna ut resten.

De får ju gärna presentera sina kliniska studier annnars? Med deras påståenden borde de ha patenterat varenda produkt de säljer.

Annars kolla deras rap video så lär du ju förstå hur seriöst du ska ta denna säljare/tillverkare.


Precis och receptorer som påverkas, avstängning etc etc. Allt det vet jag, därför jag frågar, inte för att jag inte förstod att detta labb var skumt utan mer för att få det bekräftat att de verkligen marknadsför sig såhär som dessutom inte har en enda klinisk studie på sina egna grejer. Precis, med deras påståenden borde dom vara NR1 labb och ha dom bästa kemisterna i världen och ALLA borde bara köra deras grejer.. nja 😂

Om man googlar på märket dyker det upp alla möjliga promotions och de säljer kläder och skor och bil-decaler och jag vet inte allt. Går nog fortare att lista saker som dom inte säljer.
De verkar vara eller vilja vara nån typ av global (påstår sig finnas på den amerikanska och engelska marknaden också) internationell entreprenör som vill main-streama sina produkter på nån typ av öppen marknad, ett H&M fast för steroider?

Kollar man maps så ser man var deras, (påstådda?), kontor ligger i Stockholm. Så det e bara att valsa in där då och snacka lite och få bra deals på grejer och ett par skor eller vadå? Snuten har inte redan varit där och gjort razzior och stängt ner verksamheten? Eller donerar dem pengar till myndigheten för att minska gängvåldet så de får ett grönt kort och öppna shopp mitt i Sthlm? Nä du här är en hund begraven.

Anyways, jävligt skumt företag/labb/entreprenör eller vad dom nu är 😂
__________________
Senast redigerad av zillan 2021-10-30 kl. 01:56.
Citera
2021-10-30, 16:47
  #5
Medlem
De tillhör den kategorin av människor som tror på mantrat att om du upprepar en lögn tillräckligt mkt så blir det sanning tillslut.

Kontor i alla Skandinaviska länder, tillverkning/labb i alla länder, men ingen känner till de

Och så bilden på deras kontor, de 2 enorma glasbyggnaderna, som de har lyckats klämma in på södermalm

Man ser verkligen på bilderna att byggnaderna är LÅNGT utanför någon stad med tanke på vilken markyta de ser ut o behöva, men nej, låt oss påstå att dessa är belägna mitt i södermalm, bredvid en liten ICA butik

Men å andra sidan, kan man fantisera ihop byggnaden, kan man fantisera ihop läget också
Citera
2021-11-16, 16:00
  #6
Medlem
thebandit777s avatar
Produkterna fungerar jäkligt bra, då snackar jag standardprodukter - inte allt annat skumt de saluför, det kan jag inte uttala mig om.

Köpte Testo E 500 mg/ml senast, len och fin. Tog blodprov, 500 mg verkar stämma. HCG fastnade i tullen, fick nytt. Fungerar bra det med.
Citera
2021-11-16, 16:20
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Produkterna fungerar jäkligt bra, då snackar jag standardprodukter - inte allt annat skumt de saluför, det kan jag inte uttala mig om.

Köpte Testo E 500 mg/ml senast, len och fin. Tog blodprov, 500 mg verkar stämma. HCG fastnade i tullen, fick nytt. Fungerar bra det med.

Deras standard produkter är säkert okej, men de är ju uppenbarligen lite speciella, släpper videos med "rappare" om "monstercity" och säljer skor och plagg och whatever och påstår sig boten mot cancer och själva döden

Rätt ovärt att handla från utlandet får man väl tillägga.
Citera
2021-11-16, 16:26
  #8
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Deras standard produkter är säkert okej, men de är ju uppenbarligen lite speciella, släpper videos med "rappare" om "monstercity" och säljer skor och plagg och whatever och påstår sig boten mot cancer och själva döden

Rätt ovärt att handla från utlandet får man väl tillägga.

Ja, jag håller med.

Jag gillade verkligen deras stealth dock. Kan ha grejerna framme utan att någon fattar vad det är. Leveransgaranti är ju också ett stort plus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback