2019-05-20, 16:13
Medlem
caecos avatar
Hr samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nmnt mrke. Sk i trden och ls igenom innan ni stller en frga som antagligen redan besvarats.
Citera
2021-10-29, 22:08
Medlem
Jag antar att detta r "Monsterlab" samma mrke?

Nr man lser deras produktbeskrivningar p HB blir jag lite frundrad. r det ngon som provat dessa? De pstr sig tillverka EC stacks som inte r sprbara varken i urin eller blod. De pstr sig ha en Clenbuterol speciellt framtagen fr mnskligt bruk (inte hst-medicin) och p s stt slipper man hela 95% av alla biverkningar, hur kan man pst en sn sak?

Sen hela deras utbud verkar fantastiskt och orimligt. De har alla former av sprays och lotions, dianabol lotion, T3 spray, Tren Spray. Clen lotion etc. Nsspray fr alla mjliga steroider som finns och jag vet inte allt. Tren-droppar och p detta sttet att administrera behver du aldrig tnka p leverskador igen!

Shit, de skulle gra en sn "As Seen on TV" reklam. "BUT WAIT, THERE'S MORE!!"

Skmt sido, r det ngon som str bakom deras grejer eller?
Citera
2021-10-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Jag antar att detta r "Monsterlab" samma mrke?

Nr man lser deras produktbeskrivningar p HB blir jag lite frundrad. r det ngon som provat dessa? De pstr sig tillverka EC stacks som inte r sprbara varken i urin eller blod. De pstr sig ha en Clenbuterol speciellt framtagen fr mnskligt bruk (inte hst-medicin) och p s stt slipper man hela 95% av alla biverkningar, hur kan man pst en sn sak?

Sen hela deras utbud verkar fantastiskt och orimligt. De har alla former av sprays och lotions, dianabol lotion, T3 spray, Tren Spray. Clen lotion etc. Nsspray fr alla mjliga steroider som finns och jag vet inte allt. Tren-droppar och p detta sttet att administrera behver du aldrig tnka p leverskador igen!

Shit, de skulle gra en sn "As Seen on TV" reklam. "BUT WAIT, THERE'S MORE!!"

Skmt sido, r det ngon som str bakom deras grejer eller?

De har gjort en sn... de slppte en video med en "rappare" dog av garv nr jag sg den.

Men i vrigt, hll dig borta frn detta, du frstr ju sjlv hur mkt bullshit de kastar ur sig.

Alla deras pstenden r bara bajs. Ta vilken produkt som helst som exempel, hormoner, stningsmedel, blockerare av olika slag lr vilken organisk substans du n kan tnka dig, om vi tar och siktar in oss p hormoner nu bara fr att gra det lite enkelt att frst s har alla hormoner sina karaktriska effekter och bieffekter. ALLA steroider som finns r derivat av varandra, allts kopior/varianter, det gr att de kan ha olika niver av effekter och bieffekter, men det karaktriska frblir detsamma.

Alla manliga hormoner r anabola och androgena, alla pverkar den egna produktionen, vissa aromatiserar och vissa gr inte det. Alla pverkar blodfetter, vissa pverkar leder osv.

Om ngon nu kommer och pstr att de har skapat ett hormon, som inte stnger ner den egna produktionen, inte pverkar blodfetterna och inte heller lederna, d r det fan i mig inte ett hormon de har och du vet att de ljuger. Tnk dig att t.o.m SARMS som inte r hormoner, stnger ner dig och du fattar hur svrt det r att komma ifrn de karaktriska effekterna/bieffekterna.

Tnk dig nu att pstendet kommer frn ett ug lab som har som enda ml att gra ekonomisk vinning och de har absolut inget som helst krav p att ha vetenskapliga belgg s kan du ju rkna ut resten.

De fr ju grna presentera sina kliniska studier annnars? Med deras pstenden borde de ha patenterat varenda produkt de sljer.

Annars kolla deras rap video s lr du ju frst hur serist du ska ta denna sljare/tillverkare.
Senast redigerad av LotN 2021-10-30 kl. 00:16.
Citera
2021-10-30, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
De har gjort en sn... de slppte en video med en "rappare" dog av garv nr jag sg den.

Men i vrigt, hll dig borta frn detta, du frstr ju sjlv hur mkt bullshit de kastar ur sig.

Alla deras pstenden r bara bajs. Ta vilken produkt som helst som exempel, hormoner, stningsmedel, blockerare av olika slag lr vilken organisk substans du n kan tnka dig, om vi tar och siktar in oss p hormoner nu bara fr att gra det lite enkelt att frst s har alla hormoner sina karaktriska effekter och bieffekter. ALLA steroider som finns r derivat av varandra, allts kopior/varianter, det gr att de kan ha olika niver av effekter och bieffekter, men det karaktriska frblir detsamma.

Alla manliga hormoner r anabola och androgena, alla pverkar den egna produktionen, vissa aromatiserar och vissa gr inte det. Alla pverkar blodfetter, vissa pverkar leder osv.

Om ngon nu kommer och pstr att de har skapat ett hormon, som inte stnger ner den egna produktionen, inte pverkar blodfetterna och inte heller lederna, d r det fan i mig inte ett hormon de har och du vet att de ljuger. Tnk dig att t.o.m SARMS som inte r hormoner, stnger ner dig och du fattar hur svrt det r att komma ifrn de karaktriska effekterna/bieffekterna.

Tnk dig nu att pstendet kommer frn ett ug lab som har som enda ml att gra ekonomisk vinning och de har absolut inget som helst krav p att ha vetenskapliga belgg s kan du ju rkna ut resten.

De fr ju grna presentera sina kliniska studier annnars? Med deras pstenden borde de ha patenterat varenda produkt de sljer.

Annars kolla deras rap video s lr du ju frst hur serist du ska ta denna sljare/tillverkare.

Precis och receptorer som pverkas, avstngning etc etc. Allt det vet jag, drfr jag frgar, inte fr att jag inte frstod att detta labb var skumt utan mer fr att f det bekrftat att de verkligen marknadsfr sig shr som dessutom inte har en enda klinisk studie p sina egna grejer. Precis, med deras pstenden borde dom vara NR1 labb och ha dom bsta kemisterna i vrlden och ALLA borde bara kra deras grejer.. nja 😂

Om man googlar p mrket dyker det upp alla mjliga promotions och de sljer klder och skor och bil-decaler och jag vet inte allt. Gr nog fortare att lista saker som dom inte sljer.
De verkar vara eller vilja vara nn typ av global (pstr sig finnas p den amerikanska och engelska marknaden ocks) internationell entreprenr som vill main-streama sina produkter p nn typ av ppen marknad, ett H&M fast fr steroider?

Kollar man maps s ser man var deras, (pstdda?), kontor ligger i Stockholm. S det e bara att valsa in dr d och snacka lite och f bra deals p grejer och ett par skor eller vad? Snuten har inte redan varit dr och gjort razzior och stngt ner verksamheten? Eller donerar dem pengar till myndigheten fr att minska gngvldet s de fr ett grnt kort och ppna shopp mitt i Sthlm? N du hr r en hund begraven.

Anyways, jvligt skumt fretag/labb/entreprenr eller vad dom nu r 😂
Senast redigerad av zillan 2021-10-30 kl. 01:56.
Citera
2021-10-30, 16:47
Medlem
De tillhr den kategorin av mnniskor som tror p mantrat att om du upprepar en lgn tillrckligt mkt s blir det sanning tillslut.

Kontor i alla Skandinaviska lnder, tillverkning/labb i alla lnder, men ingen knner till de

Och s bilden p deras kontor, de 2 enorma glasbyggnaderna, som de har lyckats klmma in p sdermalm

Man ser verkligen p bilderna att byggnaderna r LNGT utanfr ngon stad med tanke p vilken markyta de ser ut o behva, men nej, lt oss pst att dessa r belgna mitt i sdermalm, bredvid en liten ICA butik

Men andra sidan, kan man fantisera ihop byggnaden, kan man fantisera ihop lget ocks
Citera
2021-11-16, 16:00
Medlem
thebandit777s avatar
Produkterna fungerar jkligt bra, d snackar jag standardprodukter - inte allt annat skumt de salufr, det kan jag inte uttala mig om.

Kpte Testo E 500 mg/ml senast, len och fin. Tog blodprov, 500 mg verkar stmma. HCG fastnade i tullen, fick nytt. Fungerar bra det med.
Citera
2021-11-16, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Produkterna fungerar jkligt bra, d snackar jag standardprodukter - inte allt annat skumt de salufr, det kan jag inte uttala mig om.

Kpte Testo E 500 mg/ml senast, len och fin. Tog blodprov, 500 mg verkar stmma. HCG fastnade i tullen, fick nytt. Fungerar bra det med.

Deras standard produkter r skert okej, men de r ju uppenbarligen lite speciella, slpper videos med "rappare" om "monstercity" och sljer skor och plagg och whatever och pstr sig boten mot cancer och sjlva dden

Rtt ovrt att handla frn utlandet fr man vl tillgga.
Citera
2021-11-16, 16:26
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Deras standard produkter r skert okej, men de r ju uppenbarligen lite speciella, slpper videos med "rappare" om "monstercity" och sljer skor och plagg och whatever och pstr sig boten mot cancer och sjlva dden

Rtt ovrt att handla frn utlandet fr man vl tillgga.

Ja, jag hller med.

Jag gillade verkligen deras stealth dock. Kan ha grejerna framme utan att ngon fattar vad det r. Leveransgaranti r ju ocks ett stort plus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in