2019-05-18, 20:05
Medlem
Jag har letat för att köpa spelet ANNO 1800.

Webhallen hade det på "beställning" Jag beställde detta spel för nästan ett halvår sedan och de har inte fått in spelet i lagret.

De säger att det inte finns från grossist.

Så jag undrar är det någon annan som vet någon hemsida som säljer det? Alt det går att ladda ner. Jag har inte lyckats på säkert 5 filer.

MVH
Citera
2019-05-23, 13:24
Medlem
kebobbs avatar
Har du testat att köpa genom Uplay? (ubisoft)
Har försökt men får error 404 när jag skall betala

Varning för MMOGA, dom tog emot beställningen behöll pengarna och skickade ett mail:

Fick dock hjälp av paypal att få tillbaka pengarna
Citera
2019-05-25, 21:12
Medlem
Skulle du kunna länka vart jag kan köpa de?
Citera
2019-07-17, 21:48
Medlem
Testa steam
Citera
2026-08-17, 11:02
Medlem
Installerade spelet på min Linux-dator ganska nyligen. Köpte spelet för några år sedan och spelade det en del då, men nu har jag fastnat för spelet igen. Har lagt ner ett 20-tal timmar på kampanjläget efter senaste omstarten.

Blir ganska mycket att bolla med samtidigt så här en bit in. Nu har jag kunnat uppgradera så jag har en del ingenjörer på huvudön. Pengar är inte några problem heller. Jag gjorde det enkelt för mig denna gång och körde Custom-inställningar, så jag valde bort Beryl O'Mara samt piraterna (är inte så intresserad av sjöslag). Utmaningen i den fas jag är nu är att bygga lite mer sofistikerade saker för att kunna uppgradera mina ingenjörer till investerare. Vet inte riktigt var jag ska hitta plats för alla nya industrier som jag behöver för glasögon, cyklar, mm.

Dessutom ska jag försöka effektivisera min produktion, gå igenom stad för stad och se till så att jag inte överproducerar eller underproducerar massa saker. Vill även flytta bort det mesta av produktionen bort från huvudön till andra andra öar för att göra huvudön så attraktiv som möjligt för turister och besökare.

Behöver även göra en översyn av mina trade routes, en del av dem behövs inte längre.

Sedan ska jag nog snart försöka komma igång och fixa elektricitet, men det krävs en del planering där för hur jag ska dra järnvägen från oljekällorna till hamnen, behöver eventuellt flytta på en del byggnader för detta.

Vad gäller själva kampanjen som sådan har jag precis börjat på kapitel 4, men kampanjen i sig är ingenting jag prioriterar just nu.

Men älskar verkligen spelet, svårt att sluta spela för det känns alltid som att jag har några saker till jag bara måste fixa innan jag stänger ner för dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in