Har du testat att köpa genom Uplay? (ubisoft)
Har försökt men får error 404 när jag skall betala
Varning för MMOGA, dom tog emot beställningen behöll pengarna och skickade ett mail:
din beställning har tyvärr för närvarande fastnat i vår betalningskontroll.
På grund av bedrägerier behöver vi verifiera dig som den rättmätiga ägaren av kontot som används för betalning innan vi kan slutföra din beställning.
För att göra detta, behöver vi följande dokument:
(1) en bild av betalningskontots ägares giltiga ID eller pass
(2) en bild av betalningskontots ägare, hållandes ID-handlingen/passet bredvid sitt ansikte.
Skicka dem till verification@mmoga.com.
Efter att vi tagit emot dokumenten kommer vi att verifierat ditt konto och din beställning bearbetas omedelbart + kompletterad så snart som möjligt.
Vi garanterar att den tillhandahållna informationen endast kommer att användas för att verifiera ditt konto.
Detta är uttryckligen inget missbruk av uppgifter. Den information du skickar kommer att uteslutande användas för verifiering och på inget annat sätt användas eller överlåtas till tredje part.
Om du inte vill slutföra verifieringen, bekräfta Vänligen detta med oss riktigt snabbt och vi kommer att utfärda en full återbetalning.
Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter och hoppas på ert samarbete.
Fick dock hjälp av paypal att få tillbaka pengarna
Installerade spelet på min Linux-dator ganska nyligen. Köpte spelet för några år sedan och spelade det en del då, men nu har jag fastnat för spelet igen. Har lagt ner ett 20-tal timmar på kampanjläget efter senaste omstarten.
Blir ganska mycket att bolla med samtidigt så här en bit in. Nu har jag kunnat uppgradera så jag har en del ingenjörer på huvudön. Pengar är inte några problem heller. Jag gjorde det enkelt för mig denna gång och körde Custom-inställningar, så jag valde bort Beryl O'Mara samt piraterna (är inte så intresserad av sjöslag). Utmaningen i den fas jag är nu är att bygga lite mer sofistikerade saker för att kunna uppgradera mina ingenjörer till investerare. Vet inte riktigt var jag ska hitta plats för alla nya industrier som jag behöver för glasögon, cyklar, mm.
Dessutom ska jag försöka effektivisera min produktion, gå igenom stad för stad och se till så att jag inte överproducerar eller underproducerar massa saker. Vill även flytta bort det mesta av produktionen bort från huvudön till andra andra öar för att göra huvudön så attraktiv som möjligt för turister och besökare.
Behöver även göra en översyn av mina trade routes, en del av dem behövs inte längre.
Sedan ska jag nog snart försöka komma igång och fixa elektricitet, men det krävs en del planering där för hur jag ska dra järnvägen från oljekällorna till hamnen, behöver eventuellt flytta på en del byggnader för detta.
Vad gäller själva kampanjen som sådan har jag precis börjat på kapitel 4, men kampanjen i sig är ingenting jag prioriterar just nu.
Men älskar verkligen spelet, svårt att sluta spela för det känns alltid som att jag har några saker till jag bara måste fixa innan jag stänger ner för dagen.