Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Som tur är så är man inte alls orolig för Aiesh.
Knudsen passade inte riktigt in i Uwes taktik så det var inte bara mot Aiesh han hade problem förra säsongen, i år ser det betydligt bättre ut. Safari däremot dansar nog sista dansen den här säsongen.
Jag gillar Aiesh som sjutton, en av de spelare som alltid är taggad till tusen och sliter som en galärslav, sedan hade jag såklart gärna sett han gjorde ännu mer poäng, sedan får han ju inte missa sådana som han gjorde mot Falkenberg, i den matchen skulle han varit 2-målsskytt.
Jo jag har fått den uppfattningen att han är bättre i år.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crooken
Tolinsson och Wikström, framtida mittbackslåset.
Bjärs är given ja. Blir helt annorlunda bara han är med egentligen, lugnare och mer sansat oftast.
Ja vem vet, det hade ju varit sjukt kul om båda kunde bli riktigt bra.
Med tanke på att vi har match mot MFF bara om ett par dagar kanske det blir så att t ex JJ sparas till den, men Poya har en förmåga att alltid ha någon spelare i 11 som jag tycker är lite förvånande så vem vet. Jag tror inte han kommer riska något med JJ dock, säsongen är lång och när han väl kommer upp i matchtempo kommer han vara väldigt stor tillgång för oss.
Min gissning blir således Da Graca och Bjärsmyr, men det är verkligen en vild gissning.