Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Truppen mot Västerås. Jag vill se Hosam från start så får han köra tills han sloknar, det skulle innebära ett tidigt byte men kan man få 45 bra minuter från honom så kan han ställa till med mycket elände för VSK, sedan in med en pigg och sugen Noah. I övrigt är det väl inte så mycket frågetecken, kanske då på högerbacken, men lika bra att matcha in Jallow, Tokos kontrakt går ut i sommar, då kommer även Holm vara tillbaka.
Giannis
Jallow - Koffe - Calle - Werner
Hasse - Agge
Hosam - Sana - Giorgi
Söder
Enig i det. Frågetecken för Calisir dock och jag ser inte gärna att vi chansar med honom om det finns minsta tveksamhet, låt istället Tolinsson spela där idag ty en sådan här match kan han säkerligen greja, låt isf Erling falla lite mer för att stötta om det behövs.
Annars håller jag med om att jag föredrar att Aiesh får starta och sedan blir utbytt tidigt än att vi har honom på bänken och kastar in honom. Å andra sidan är jag sällan för att ha förverkat ett byte redan från start som det blir när man vet att man måste byta ut en spelare, då har man ju bara två taktiska byten kvar.
Vågar man hoppas på att Sollentuna kan skrälla och ta en pinne mot Sirius med...
Gött med ösregn, 24sekundmeter och klass 1-2 varning... Våren är här enligt SMHI så det är bara att njuta!
Otroligt roligt att cupen är igång iaf, alla (nåja) elitlagens tävlingssäsonger är igång från och med denna helg till nov!