2020-02-15, 18:52
Medlem
gato12s avatar
Man vet att ett lag är överlägset när till å med målvakten gör mål...
MFF vinner med 8-0
Citera
2020-02-15, 19:50
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
MFF vinner med 8-0

7-0 ska Pavle Vagic gjort inte Dahlin.
Citera
2020-02-15, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Hade MFF ställt upp på det sättet man gör för Syrianska nu om det gällt en svensk klubb tror ni? Vad tycker ni malmöiter om detta?

Syrianska är väl en svensk klubb då de deltar i svenska cupen och finns i seriesystemet? MFF bjuder tillbaka och får mycket positiv PR.
Citera
2020-02-16, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Syrianska är väl en svensk klubb då de deltar i svenska cupen och finns i seriesystemet? MFF bjuder tillbaka och får mycket positiv PR.

Det är klart att det inte är ett svenskt lag. Spelare och supportrar tar ju varje chans dom får att berätta att klubben minsann ses som landslag för assyrier/syrianer.

Sedan kommer någon godhetsriddare och säger att det visst är ett svenskt lag eftersom allt annat än svenskt är mycket sämre? Lite rasistiskt kan jag tycka.

Med det sagt så tycker jag det var snyggt gjort av MFF oavsett klubb så länge det inte var ÖFK.
Citera
2020-02-16, 11:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Hade MFF ställt upp på det sättet man gör för Syrianska nu om det gällt en svensk klubb tror ni? Vad tycker ni malmöiter om detta?

Kanske inte Zlatan Boys men övriga, absolut.
Citera
2020-02-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
MFF vinner med 8-0
Knappast ett styrkebesked med tanke på att man möter fifflarklubben. Räcker med att se 7-0 målet för att se vad för typ av gäng syrianerna är.
Citera
2020-02-16, 13:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Knappast ett styrkebesked med tanke på att man möter fifflarklubben. Räcker med att se 7-0 målet för att se vad för typ av gäng syrianerna är.

Inget styrkebesked. 1-4 mot Nordsjälland och 2-4 mot Slavia Prag är ju inget att vara direkt lycklig för, det heller?
Citera
2020-02-16, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Inget styrkebesked. 1-4 mot Nordsjälland och 2-4 mot Slavia Prag är ju inget att vara direkt lycklig för, det heller?
Vad har Bajens träningsmatcher (även om vi inte mött Nordsjälland) med detta att göra??

Nivån.
Citera
2020-02-16, 15:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vad har Bajens träningsmatcher (även om vi inte mött Nordsjälland) med detta att göra??

Nivån.

https://www.hammarbyfotboll.se/matcher-lagen/herr/matcher/hammarby-midtjylland-2/

Om du gör en bedömning av en match så kan jag väl också göra det, eller hur?
Citera
2020-02-16, 15:52
Medlem
Citat:
https://www.hammarbyfotboll.se/matcher-lagen/herr/matcher/hammarby-midtjylland-2/

Om du gör en bedömning av en match så kan jag väl också göra det, eller hur?
Midtjylland och Nordsjälland är två olika lag.

Lika relevant som att jag skulle svara på din poäng angående Bajens träningsmatcher med att Liverpool leder PL överlägset. Höj nivån.
Citera
2020-02-16, 16:02
Medlem
Citat:
Hur har MFF ställt upp för Syrianska?

Hur kom det sig att man kunde spela på matchen. Jag trodde Syrianskas matcher var stoppade för spel sedan incidenterna förra säsongen. Det kanske bara var i seriespel?
Citera
2020-02-16, 16:29
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
För att se det positiva i Slavia Prag matchen så är det att vi lyckades göra 2 mål på ett lag som släppt in 4 mål på 20 matcher.

För att se det negativa i det här så är det nog så att du borde kolla upp vad din besatthet av Bajen beror på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in