2019-05-13, 16:06
Medlem
BlachDahlias avatar
Jag är en kärring som undrar över hur ni som är singlar lyckas hitta folk att dejta som tycker det är ok att man röker.
Kan ju inte direkt skriva det på Happy pancake 😂
Citera
2019-05-13, 16:06
Medlem
Lichtblicks avatar
jorå, jag skrev att jag var 420 glad och hittade en rökare, fungerade utmärkt!
Citera
2019-05-13, 16:21
Medlem
Yahnoovass avatar
vafan är happy pancake... Jag vet bara tinder o gamlaaa badoo
Men, det är 2019 , inte så många som bryr sig om du röker på. Sen vad du är för sorts rökare, beror väl på? skulle det göra för mig iaf.
Är du den som bara rullar joint efter joint på vardagar och slappar i soffan, så kanske du inte är så attraktiv för alla.

En jolle då o då, är fullkomligt ok i mina ögon.
& hellre en brud som röker för mkt än dricker för mkt.
Citera
2019-05-13, 16:22
Medlem
BlachDahlias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
jorå, jag skrev att jag var 420 glad och hittade en rökare, fungerade utmärkt!
Det funkar alltså?
Citera
2019-05-13, 16:24
Medlem
BlachDahlias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
vafan är happy pancake... Jag vet bara tinder o gamlaaa badoo
Men, det är 2019 , inte så många som bryr sig om du röker på. Sen vad du är för sorts rökare, beror väl på? skulle det göra för mig iaf.
Är du den som bara rullar joint efter joint på vardagar och slappar i soffan, så kanske du inte är så attraktiv för alla.

En jolle då o då, är fullkomligt ok i mina ögon.
& hellre en brud som röker för mkt än dricker för mkt.

Har en bindvävssjukdom och röker måttligt i medicinskt syfte och JO många bryr sig väldigt mycket.
Citera
2019-05-13, 16:25
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlachDahlia
Det funkar alltså?

Fungerar utmärkt. Det är 2019 och ingen som direkt bryr sig.
Citera
2019-05-13, 16:26
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Har en bindvävssjukdom och röker måttligt i medicinskt syfte och JO många bryr sig väldigt mycket.

Då har du säkert bara kommit i kontakt med tråkiga äldre män. Kan tänka mig att det är fullt av dem på den där pancake sidan. Kåta tråkiga ignoranta gubbar
Citera
2019-05-13, 16:43
Medlem
BlachDahlias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Då har du säkert bara kommit i kontakt med tråkiga äldre män. Kan tänka mig att det är fullt av dem på den där pancake sidan. Kåta tråkiga ignoranta gubbar

Mycket möjligt 😂😂
Citera
2019-05-13, 17:19
Medlem
ClickBaits avatar
Tyckte det var dåligt utbud på pancake och dom som fanns var fula.
Är du snygg? I så fall tror jag inte att någon bryr sig om du flummar då och då.
Citera
2019-05-13, 18:20
Medlem
richfucks avatar
Jag sållar bort alla som röker direkt, tycker är fruktansvärt äckligt. Så jag hade väl gått in på din profil och sett att du var rökare och då hade jag oavsett om du va världens snyggaste tjej så hade jag blockat dig direkt.
Citera
2019-05-13, 18:25
Medlem
LaLocas avatar
Det handlar om samhällsklass/umgänge om de ska fungerar.

I vissa umgänge kan röka lätt bli tabu bara efter en fyllekväll eller ångest. I vissa umgänge är röka en naturlig del där vissa röker andra inte och har ingen stark laddning mer än t ex cigg eller sprit.
Citera
2019-05-13, 18:27
Medlem
Citat:
Jag är en kärring som undrar över hur ni som är singlar lyckas hitta folk att dejta som tycker det är ok att man röker.
Kan ju inte direkt skriva det på Happy pancake 😂

Själv söker jag en sjyst tjej som gillar att njuta av cannabis men det verkar vara omöjligt med dagens alla tråkiga PK Lisor i dagens Metoo samhälle !

Sedan behöver man ju inte röka utan man kan med fördel baka Space Cookies som är min favorit !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in