2022-04-13, 03:55
Medlem
B´stards avatar
Hon finns inte på Lexbase och hon är aktiv på sociala medier. Känns väl ändå ganska orimligt att det skulle vara hon? 25-åringar från Enköping boendes i en Stockholmsförort går det säkerligen 13 på dussinet...
Citera
2022-04-13, 07:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kanske det visar att det finns pengar som inte dragits in lagligt...

Bilderna är fina men det är ju inget lyxhus, utan en liten bostadsrättslägenhet i ett parhus. 66 kvm och inga fönster i något av sovrummen eller badrummen. 3,5 miljoner är ett lågt pris för en nybyggd bostad i Stockholmsområdet idag.
Skojar du? Det där är ett lyxhus.
Citera
2022-04-13, 09:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Skojar du? Det där är ett lyxhus.
Man får inte ett "lyxhus" för 3,5 miljoner i Stockholm. Men jag håller med om att det är fint, och är förvånad över det låga priset. Men det är bara på 66 kvadrat, och halva verkar ligga under mark (eftersom det inte finns några fönster i sovrummen).
Citera
2022-04-13, 15:34
Bannlyst
Citat:
Man får inte ett "lyxhus" för 3,5 miljoner i Stockholm. Men jag håller med om att det är fint, och är förvånad över det låga priset. Men det är bara på 66 kvadrat, och halva verkar ligga under mark (eftersom det inte finns några fönster i sovrummen).
Aha är det det jag ser..ser ut som två våningar och ett hus för mig med dubbla altaner, en jacuzzi samt totalrenoverat överallt och housestageat. Det är definitionen av ett lyxhus då bara kostnaden av ett av de badrummen får en att baxna, men men. Om detta inte räknas som lyx vill jag fan inte se vad som gör..Lidingö?
Citera
2022-04-13, 16:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Aha är det det jag ser..ser ut som två våningar och ett hus för mig med dubbla altaner, en jacuzzi samt totalrenoverat överallt och housestageat. Det är definitionen av ett lyxhus då bara kostnaden av ett av de badrummen får en att baxna, men men. Om detta inte räknas som lyx vill jag fan inte se vad som gör..Lidingö?
Det är flera lägenheter i huset. Den som är till salu är bara på ett plan och totalt 66 kvadrat. Kolla planritningen så ser du. Bara två sovrum.
Citera
2022-04-13, 17:40
Bannlyst
Citat:
Det är flera lägenheter i huset. Den som är till salu är bara på ett plan och totalt 66 kvadrat. Kolla planritningen så ser du. Bara två sovrum.
Hmh, weird men makes more sense..Får ändå inte ihop det dock. Ett knarkande medelålders eller äldre par bor inte sådär..Nej, jag får inte ihop det.

CON.FUSION.
Citera
2022-04-14, 22:52
Medlem
Citat:
Hmh, weird men makes more sense..Får ändå inte ihop det dock. Ett knarkande medelålders eller äldre par bor inte sådär..Nej, jag får inte ihop det.

CON.FUSION.
Finns det några belägg för att paret knarkar eller har något med smugglingen att göra? Har inte sett ett enda bevis, bara spekulationer än så länge.

Hon verkar träna mycket finess och vara extremt noga med vad hon äter. Ser ut som att hon har valt en sund livsstil på senare år.
Citera
2022-04-14, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Finns det några belägg för att paret knarkar eller har något med smugglingen att göra? Har inte sett ett enda bevis, bara spekulationer än så länge.

Hon verkar träna mycket finess och vara extremt noga med vad hon äter. Ser ut som att hon har valt en sund livsstil på senare år.
Bara hörsgen vad jag vet men hörsägnar brukar ju stämma when psh comes to shove.
Citera
2022-04-15, 09:20
Medlem
Citat:
Bara hörsgen vad jag vet men hörsägnar brukar ju stämma when psh comes to shove.
Måste ju finnas FUP i det aktuella rättsfallet?
Citera
2022-04-15, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Måste ju finnas FUP i det aktuella rättsfallet?
Ja det är väl om någon skulle orka bemöda sig m att lägga upp skiten. Ge mig personnumret kan jag kolla det på Måndag.
Citera
2022-05-24, 22:44
Medlem
Hej på er, jag kan meddela att detta INTE handlar om oss. Vissa av er verkar ha väldigt starka åsikter och uttrycker er extremt elakt bakom era fejkprofiler.. Men det får stå för er själva och förmodligen är ni som kallar oss ”misslyckade knarkare” precis det ni är själva.. så jag borstar av det från min axel så kan ni fortsätta sitta och sprida rykten bakom era fakekonton 😂 herregud vad miserabelt

Jag personligen har aldrig rört en drog har förövrigt aldrig ens testat röka eller snusa.. så jävligt spännande nu att jag sitter inne 6 år för narkotikabrott.. check your facts…

Pengarna vi har gjort är INTE från narkotika det är SPARNDE och INVESTERINGAR som är nyckeln. Tips tips ni kan kika in vår youtube som vi påbörjade men inte orkade fortsätta med.. där pratar vi om aktier och investeringar. Tänk om ni hade lagt tid på just det? Analysera aktier och fonder istället för att hitta på rykten om människor som inte stämmer 😂 fan bättre kan ni hörni.. ryck upp er

Med vänlig hälsning, Patrik Ekblom ”aka misslyckad knarkare” från fängelset
Citera
2024-02-21, 23:07
Erica har varit ihop med killen från Enköping som skickade penisbilder till en 10 åring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in