Citat:
Ursprungligen postat av
Pol9gif
Det är ju fulla läktare typ? Om du nu menar Ryssland matchen.
Jo jag vet men tänkte på ljudvolymen, var så fruktansvärd hög volym under gårdagens match
Fan, österrikarna måste dunka skott så fort dom ens närmar sig slottet, inte ofta dom är där