2019-05-23, 22:10
  #4333
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Score123

Finland är känd för att göra precis ALLT mot just grannen Sverige, då kan det se ut såhär.

På 80-talet kanske men sen Finland blev en toppnation så har inte Finland satsat mer på att slå Sverige än nån annan. I OS 2006 brände man krutet på ryssar och kanadicker för att förlora mot Sverige i finalen.

Årets upplaga av Finland är dock så anonymt att en vinst mot ett stjärnspäckat Sverige nog smäller högt.
2019-05-23, 22:10
  #4334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Varför ska de alltid vänta på en timeout tills man redan sitter I skiten?

Äh, det är ju tre obligatoriska timeouts i varje period ffs.
2019-05-23, 22:10
  #4335
Medlem
Har inte sett finnarna stå stilla en sekund denna match...
2019-05-23, 22:11
  #4336
Medlem
Ska inte vara några svårigheter att klämma en finna
2019-05-23, 22:12
  #4337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Förresten, varför ändrade de slutspelssystemet? Varför inget klassiskt slutspelsträd längre?

Tror att syftet är att öka motivationen i gruppspelet. Om det hjälper vette fan.
2019-05-23, 22:12
  #4338
Medlem
På min tid när man var tvåa på pucken fick man sniffa amoniak. Vad gör man idag?
2019-05-23, 22:12
  #4339
Medlem
Men vafan Svenska proffsen är ju både taktiskt och framförallt fysiskt undermåliga vilket man också visade mot Ryssarna.
Måhända var man jättebra juniorer men sen går saker å ting i stå. " sillmjölkar " inget Landslag man vill minas. Byt ut svenska mescochen Grönborg han vågar ju inte byta ut dåliga proffs som inte orkar jabba dabba do 4-4 !!!@@!!

HEJA FINLAND!
__________________
Senast redigerad av Bajsolle2 2019-05-23 kl. 22:23.
2019-05-23, 22:12
  #4340
Medlem
Vakna nu Sverige
2019-05-23, 22:12
  #4341
Medlem
welcometorealitys avatar
Kakko har fått mycket speltid, bra Jalonen
2019-05-23, 22:12
  #4342
Avstängd
Afrikahockey de luxe..
2019-05-23, 22:12
  #4343
Medlem
bombaccis avatar
Vinner Sverige det här så får vi ha set i en av våra ” turmatcher” som vi får minnas när vi förlorar någon match som vi dominerar.
2019-05-23, 22:12
  #4344
Medlem
tcfmogs avatar
Tjeckien har avgjort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in