Citat:
Ursprungligen postat av
Score123
Det här med NHL mot Liiga, det kan vi glömma, kolla bara Kanada som behövde övertid för att slå gruppfyran Schweiz..Det visar vara att underdogen för stunden spelar som ett NHL-lag.
Finland är känd för att göra precis ALLT mot just grannen Sverige, då kan det se ut såhär.
Problemet är inte NHL spelare eller ej. Problemet är matchningen. Matchar du en NHL spelare femtio procent lägre än vad spelaren är van vid så betyder NHL spelare ingenting.
Jag förväntar mig att Grönborg förstår detta och att snart kommer det ske förändringar i femmorna.